Gjest Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Det er lite som er så forbanna irriterende en kjærringer med handlevogner som tror de eier verden. Var på butikken tidligere med babyen i babybjørn, står og plukker noe fra en hylle da noen plutselig kjører handlevogna jævlig hardt inn i hofta mi. Se deg for, for faen! "Åja, så ikke at du hadde baby" Hva faen har det med saken å gjøre? Det er da like forpult irriterende og uforskamma om en har baby eller ikke. Går an å vente i to sek! Så står jeg da i køen og dama bak meg greier så dytte vogna si to ganger i ryggen min. Faen meg samme dama. NEI, du kommer ikke fortere til kasse ved å trykke deg frem som om det sto om livet! Jeg har for faen blåmerke på hofta! Nå er jo julestria i full fart og, så alle kjøpesentre og handlegater fylles opp med damer av samme kaliber. Ser desperasjonen i øynene deres og fråda står rundt munnen. Gjerne har de trøkka i seg 15 marsipangriser før de bgeynnte og så pass de skal vaære passe psyko hyperaktive. Argh, neste år tar jeg julehandelen i januar! Fikke forøvrig beskjed fra brøglafitta om at "Man ikke skulle være så frekk i kjeften når man har barn" Å? Viste jeg ikke....
Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Er du ei mor? Håper i så fall at du endrer språkbruk kjappere enn kjappest. Ser for meg at du er ei skikkelig ølkjerring i camping joggedress.
Cat.68 Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 Handlevognsterrorister ja, Fy fader de er kjipe!!!
Gjest Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 Hah, hun skulle bare visst hvor frekk i kjeften jeg har blitt ETTER jeg fikk ungene.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #6 Skrevet 15. november 2007 Til HI! Må si meg enig med ho som kommenterte språkbruket ditt. Du er ganske drøy og må si at det virker som om du sliter med temperamentet. Kanskje du bør roe ned både språket og måten du er på nå som du er mor? Ikke vondt ment, men har sett flere innlegg av deg her.. Og jenter med litt respekt for seg selv som mor, vet bedre enn å være rappkjefta.
Gjest Skrevet 15. november 2007 #7 Skrevet 15. november 2007 og de som skriver "ho" og "rappkjefta" er penere i språket mener du?
Gjest Skrevet 15. november 2007 #8 Skrevet 15. november 2007 hah, glem det annie. Spis en marsipangris til du!
Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #9 Skrevet 15. november 2007 Ehhh..okay! Det var virkelig voksent sagt... Hvis du ikke kan ta imot kritikk så er det jo bare værre stelt med deg enn jeg trodde...Man skal være glad for at noen tør å si ifra om slikt, for ikke alltid man ser seg selv så godt!
Gjest Skrevet 15. november 2007 #10 Skrevet 15. november 2007 Heldigvis snakker jeg akkurat på den måten jeg vil, og hva du måtte mene om det bryr meg midt i kaviarstjerna. Du er nok en av disse brøglene som tror du eier veden med handlevogna di!
KaMa Skrevet 15. november 2007 #11 Skrevet 15. november 2007 Så du, anonym, mener at man ikke skal kunne skrive "forpult" (et av mine desidert foretrukne banneord, som gjennom snart 20 år fremdeles ikke er uten virkning..), "fitte" og "kjerring" på en siden som denne (les over hvor du er, og hva denne siden brukes til) fordi man er forelder? Kan du ikke dra med deg den moraliserende rumpa di over til et annet sted? Her inne er du totalt overflødig og fremstår som en dust. Gå og vær skinnhellig et annet sted. Tror skravlesiden er populært sted for sånne som deg. Der blir du garantert skjermet for slikt ufint språk, som du tror folk legger på hylla i øyeblikket de popper en unge. Ellers kan jeg informere deg om at de fleste blir noe mer forsiktig med språket når ungen er stor nok til å herme. En unge i babybjørn er nok ikke i den aldersgruppen.
Gjest Skrevet 15. november 2007 #12 Skrevet 15. november 2007 pensjonistene med rullator er like ille.. det verste er når folk faktisk kjører inn i barnevogna med handle kurvene sine... hennsynsløse møkka folk. har dem dårlig tid bør dem handle på et litt annet tidspunkt enn mellom 4 og 6 på ettermiddagen..
nickoline og supermann Skrevet 15. november 2007 #13 Skrevet 15. november 2007 enig i at folk stresser og har spisse albuer............, men språkbruken din er bedriten. håper du ikke skal lære barna dette! god jul!
Anonym bruker Skrevet 16. november 2007 #15 Skrevet 16. november 2007 For en språkbruk! Glad ikke jeg er ditt barn..
Gjest Skrevet 16. november 2007 #16 Skrevet 16. november 2007 Haha, veldig glad for at du ikke er mitt barn også. Anyways, produserer ikke anonyme surfitter jeg;)
Gjest Dick Laurent is dead Skrevet 16. november 2007 #17 Skrevet 16. november 2007 Den fæle språkbruken kom etter jeg fikk barn hos meg i alle fall. Helt enig malina! Igår satt jeg og en venninne på bussen og HELE ungdomsskolen kom på om man skulle hørt på lydnivået, og ALLE som en MÅTTE skumpe hardt i barnevognene. De sto der hvor barnevognene skal parkeres, og da vi prøvde å gå inn bare sto de der. Da jeg ba de flytte seg ble han ene så sint at han sa "SÅ SUR DU ER!". Ja baby, jeg blir litt smågrinete når folk bare står der og ser ut som kvisebefengte dritterunger- oh wait, det var jo det de var. Da jeg skulle gå å betale sto de i midtgangen og jeg prøvde å si unnskyld, vil du flytte deg, men han bare sto der, så da brølte jeg GIDDERU FLØTTE DEG ELLER DITT NEK? ..og jeg snakker fisefint, EGENTLIG.
Gjest Skrevet 16. november 2007 #18 Skrevet 16. november 2007 Banner egentlig ikke så mye jeg heller- bortsett fra når jeg slår meg, da kommer det gjerne noen gloser;p Men apropo folk på trikken/bussen. Hva er det med folk som absolut skal presse seg på før folk har gått av. Ta det med ro liksom, du kommer deg på.
Cat.68 Skrevet 16. november 2007 #19 Skrevet 16. november 2007 Men fra det ene til det andre Malina. Hva er en brøglefitte!! hehehehe
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 16. november 2007 #20 Skrevet 16. november 2007 Tar julehandelen på nettet eller gir penger jeg! Snart ferdig *phu*... =)
Anonym bruker Skrevet 16. november 2007 #22 Skrevet 16. november 2007 ahhhaaa.. dette var så herlig å høre:-) Sånt språkbruk elsker jeg:-) Ikke rart at den anonyme surfitta oppe i denne tråden reagerte!!! for ddet første har hun proppet seg full med griser, julepølser og store ruller med rå marsipan og sliter så klart med at du kalte den dama på butikken for "feite brøglefitte"...hehe du er yndlingsmora mi her inne:-)
Anonym bruker Skrevet 16. november 2007 #23 Skrevet 16. november 2007 Herregud...er det mulig??? Så bare fordi man er stygg i kjeften av og til...så er man plutselig en dårlig mor??? Nei...alltid noen som skal overdrive.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå