Gå til innhold

Dere som kjenner chanzei;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer på hvordan ho har det? Håper alt går bra selvom dette er en tung tid for henne! har sendt ho pm, men ikke fått svar så ble litt bekymret. Hatt endel kontakt her inne, men ho er ikke her lenger heller.

Så om noen har hørt fra ho i det siste så ville jeg satt pris på å høre hvordan det går;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, har det skjedd noe med henne?

Skrevet

mener hun sa hun var gravid med en liten jente, men mistet i uke 14,15 eller 17, Har vært en diskusjon her inne om hvorvidt dette er sant og noen sier hun har sagt hun har mistet i uke 14, andre sier uke 15 og andre igjen sier uke 17.. er ikke helt sikkert på om det er henne da, men hvis sønnen hennes er emil så er det nok henne =)

Håper det går bra med henne, stakkars ..

• 4 uker senere...
Skrevet

Hun dikta opp et svangerskap. Hun skulle vistnok ha vært gravid med tvillinger, og så født den ene i do i uke 17. Og den andre aborterte hun dagen etter. Hun fortalte detaljer om at hun kunne se hodet, armer og hender osv på fosteret.

MEN, alt dette var altså bare løgn...

Skrevet

Hennes evige jag etter oppmerksomhet har gått for langt denne gangen.

Hun har alltid vært den som skriker høyest på treff, baktaler alt og alle deriblant mange her inne, og mange av de som sitter og forsvarer henne har hun sagt mye srygt om.

Hun har gått langt over streken her inne mange ganger for å få oppmerksomhet, utgitt seg for å være et utall personer for å lage intriger og helvete. Men denne gangen!!!!

Fy fader!!

Denne gangen er alt gått altfor altfor altfor langt.

Sitter ikke å velter seg i andres tragiske historier å bruker det som løgn for å få oppmerksomhet vet du!

Skrevet

lurte tilogmed folk til å sende henne blomster, hahaha

Skrevet

Nå har jeg ikke vært borti hun her, men hvis dette er sant er det jo helt grusomt! At det er mulig.

PS. Det er jo mulig å endre nick som man vil, så hun kan fortsatt være her da. Og ser da at hun fortsatt får oppmerksomhet.

Kanskje det faktisk er henne som startet tråden for å få litt indirekte oppmerksomhet.

(Jeg elsker konspirasjonsteorier:))

Skrevet

Dette ligger på babyverden-forumet, skrevet av Chanzei. Eller Mamman til Emil som hun kaller seg der:

Heisann alle sammen.

Først og fremst vil jeg si at jeg er utrolig lei meg for det som har skjedd…Jeg har såret og lurt mange her inne, noe jeg angrer svært mye på.

Jeg har hatt det vanskelig på hjemmefronten på tiden, noe som har gjort at jeg ikke har vært meg selv. Så jeg aner virkelig ikke hvorfor jeg har sagt det jeg har sagt, og gjort det jeg har gjort. Om det var for å få oppmerksomhet, sympati etc vet jeg ikke. Vet bare at jeg har oppført meg helt idiotisk, barnslig og respektløst.. Skjønner ikke hva som gikk av meg den tiden… Nå er jeg mye bedre og kan tenke klart igjen!

Kommer nok til å slette meg fra BV nå.. Føler meg ikke velkommen nå uansett.

Historien som er sann går som dette…

Sambo fant en blodpose i do.. Jeg trodde jeg hadde en vanlig mens, men som da viste seg at jeg hadde mista! Ingen smerter, ingenting. Dro til legen dagen etterpå og ble sendt på ultralyd ved nærmeste sykehus. Der fant de ut jeg hadde en tvilling igjen i magen min som var død. .Fikk time dagen etterpå til utskrapning.

Morgenen etterpå mista jeg den og. Ringte legen og han sa jeg måtte komme nedover til han for sjekk..

Alt så fint ut.

Det var det som skjedde. Ikke alt det andre.. Som sagt, jeg aner ikke hvorfor jeg skreiv det. Og det bare balla seg på for hver dag som gikk og løgnen ble bare verre og verre. Gråt ofte og hver dag når folk spurte meg om det.. Klarte bare ikke å si sannheten når det hadde gått så langt…

Jeg er så utrolig lei meg folkens. Dere som ”kjenner” meg via msn etc.. Blokker meg, slett meg, ja whatever. Jeg fortjener det.

Ville bare gi dere e forklaring.. Vet det går mange rykter, så nå vet dere hva som har skjedd.

Dere får ha ei god jul og ett godt nyttår.

Klem

Skrevet

Hmm jaha ?! vet heller ikke hvem dette er ,men jaja!! stakkars de som har følt med henne da.. hoff hva er vitsen ,men håper hun har det godt med seg selv nå da!!? folk som holder på slik har det som regel ikke.. .

Skrevet

Den beklagelsen la hun ut her også, men den er falsk. Hun har aldri vært gravid engang. Også beklagelsen er falsk....

Skrevet

hun har visst ikke vært gravid en gang...

Skrevet

Chanzei har nå alltid vært en liten drittunge, nå har hun bare avansert til et nytt stadie hvor hun fremtrer enda mer tragisk... Stakkars jente..

Som en anonym her oppe skrev nå har hennes evige jag for å få oppmerksomhet gått for langt..

Vet egentlig ikke hvem som er dummest, hun eller vennene som tilgir henne. Hun er en utrolig dårlig venn som lyver om sånt til "vennene" sine. Hvem vil ha noe sånt som venn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...