Gå til innhold

Takk til rødhette*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare hyggelig :) Finnes mye fint å scrappe :)

Skrevet

Gleder meg til 24 små pakker snart :-D

Skrevet

Jeg og venninna mi skal bytte kalendere i dag :D Gleder meg, og er kjempespent! Håper hun liker pakkene fra meg, og jeg er sikker på jeg liker pakkene fra henne :)

Skrevet

Jeg sendte min for et par dager siden, og ventr en tilbake når jeg kommer hjem til gamlelandet! Jippi!

Skrevet

Nei :D Ikke klemt på de engang!!! *flink*

De ligger urørt i posen, vil beholde spenninga lengst mulig :D

Skrevet

Sier du her ja. Klart det, venninna di ville jo blitt lei seg dersom noen skulle fortelle henne sannheten :-p

Skrevet

Sier hva her, ja?

Sannheten er at hun er en super venninne! :D

Skrevet

Ro, ro, ro... Sannheten om at du har kikket på gavene, vel :-p

Skrevet

Aaah

Nei, har vært flink faktisk :D (har lært av mine feil hehe)

Skrevet

På slutten av barneskolen pleide jeg å snike på innholdet i julegavene jeg fikk fra venner, FØR julaften. Ødela jo all spenninga på forhånd.... Så nå er jeg flink med å ikke gjøre sånt hehe. Og klemmer ikke heller, fordi det noen gang avslører innholdet det også.

Skrevet

Min far har alltid, til mammas store irritasjon, alltid skulle finne ut hva som er inni julegavene FØR han åpnet dem.. Det vil si, på julekvelden, altså. For så vidt helt ok det. men tar tid :-p Og jeg har ikke arvet så sabla mye, med DET har jeg arvet... *fnis*

Men ikke kalenderen altså... ho ho

Skrevet

hehehe

Det sier du bare fordi hun leser det du skriver ;)

Skrevet

Nei, jeg KAN si det. Jeg har jo ikke fått den ennå. Er jo i bortevekkland, jeg :-D

Skrevet

ah, den venter på deg når du kommer hjem? Tenkte hun kanskje hadde sendt den over.

Skrevet

Da hadde jeg fått et problem... Du skjønner, jeg har bare LITT for lite plass i kofferten :P

Skrevet

hehe tviler ikke. Du får kjøpe ny koffert :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...