mammamammamammamor Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 eg og min kjære hadde ei kose stund på soffaen tidligere i dag, og siden det har eg hatt konstant mens smerter,det er kjempe vondt og har vart i timer nå hva skal eg gjøre er 30 uker på vei
Gjest Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 HVor har du vondt da? Jeg fikk alltid grusomme kynnere etter sex
Fraggelhysa! Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 Ringe føden vel. Det er ingen grunn til å spørre om medisinske råd her, det er bedre å spørre fagfolk.
klg,2 boys now:) Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 er sikkert bare kynnerer,merket at de kom oftere i etter sånne anldninger:)
d",)~^~^~ Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 Mot slutten av svangerskapet med nr 3 fikk jeg også veldig vondt etter sex. Ta det med ro nå så går det over. Hvis ikke det går over bør du ringe føden.
mammamammamammamor Skrevet 15. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. november 2007 det er ikke kynnere, det er skikkelig vond kribling i livmora, har kynnere og, men ikke sterke, og ikke regelmessige, og har hatt kynnere fra uke 15. magen strmmer seg ikke av murringene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå