Smulen&Skalken Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Noen leger på sykehuset sa 2-3 uker, mens noen andre mente vi kunne ha det etter at jeg sluttet å blø... Hvilken beskjed fikk dere? Og når hadde dere sex igjen?
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Hei. Vi ventet ganske lenge, mest fordi jeg hadde mye vondt og blødde leeeeenge. Tok nok godt over en mnd før jeg begynte å bli normal igjen. Husker jeg stressa litt med det, for legen sa at jeg kom til å blø i bare en uke...og så blødde jeg i 4 - 5. Men hvis du har vært blødningsfri i over en uke, er det trygt å ha sex + bade igjen, det var i alle fall beskjeden jeg fikk. Lykke til...
rampejenta - ny spire Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 jeg skal på utskraping i morga.. fikk beskjed om å vente med sex 14 dager etter på..
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 Vil bare sende deg en klem, rampejenta. Føler med deg. Ta vare på deg selv.
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 Vi ventet bare til blødningene ga seg. Tok vel en knapp uke. Ble gravid igjen med en gang
Høstlys Skrevet 15. november 2007 #6 Skrevet 15. november 2007 Jeg ventet ca 6 dager, etter at blødningene sluttet. Etter orgasme begynte jeg å fossblø igjen!
Guri-mamma Skrevet 15. november 2007 #7 Skrevet 15. november 2007 Etter blødningene var over,- men etter andre ma brukte vi prevansjon ei stund så livmora skulle få tid til å lege seg før ei ny befruktning...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå