Gorgoroth*Lever farlig* Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Jeg rører som besatt men for liksom ikke ut alle klumpene. Det er ikke sånne tørre klumper det er mere sånne små seige. For dere det å? Viss ikke, er det no triks for og få ut klumpene??? Takknemlig for svar.
Alba44 Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Jeg har et bra tips: bruker en liten barnevisp som jeg har kjøpt på Ikea :-D Helt genial! Hehe..Grøten blir porøs og fin uten klumper!
Gjest Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 Hei. Mamma jobber på gamlehjem hvor de hele tiden lager denne grøten. Jeg fikk og bare klumper og spurte henne om råd. Hell all melka du skal ha i en bolle og ta litt og litt grøtpulver oppi samtidig som du visper med en gaffel. Jeg får aldri klumper lenger;)
Gorgoroth*Lever farlig* Skrevet 15. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. november 2007 Tusen takk for svar, da skal jeg prøve både gaffel og visp:)
Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 Visper den ut i en dyptallerken, med en gaffel - eller setter bare grøtpulver, mme og vann, i motsatt rekkefølge da, i en flaske og rister i vei. Aldri noen klumper her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå