Gå til innhold

Temping??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei lurer bare på om noen der ute har erfaring med temping?? har fylt ut et tempingskjema på fertilityfriend, men den klarer ikke å finne eggløsningen min.. vet ikke om dette har med at jeg sluttet på p-pillen for 2 mnd siden, og kanskje ikke har eggløsning???? noen som kan hjelpe meg å tolke det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! :)

Hvis du går på "sharing", så "homepage set-up", så kan du velge der hvilke sykluser du ønsker å ha med på hjemmesiden, og der står også en URL til siden, slik at andre kan se dine temper o.l.

Hvis du oppgir den url'en, så kan jeg se på tempen din. :)

Tar du tempen til ca samme tid hver dag før du står opp?

Skrevet

hei, ja jeg tar tempen med det samme jeg våkner av vekkeklokka.

her er den: http://www.fertilityfriend.com/home/1937b5

har enda ikke fått mensen, så den er ikke helt fullført enda....men dette er langt til å være meg. tok en cb test, men den var negativ så er ikke gravid heller....

Skrevet

Det ser ikke ut som om du har hatt eggløsning nei, men slapp helt av. Etter p-pille slutt er ikke syklusene alltid helt som de skal. Det kan være du får eggløsning denne syklusen, men det kan også være at det går noen sykluser før du får det, alt er normalt. Berre fortsett å temp, så kan jeg se på de etter hvert

Skrevet

Hei igjen! :)

Jeg så din PM, men jeg bare svarer her jeg! :) Håper det går bra. Bare å sende meg PM om det er noe seff.. :)

Så flink du er som klarer å tempe til samme tid hver dag da! :) Jeg tar det sånn ca jeg da.. :)

Du har ikke hatt EL, nei. Jeg syntes også at du ligge veldig lavt i temp, så håper at du kommer deg litt høyere etter hvert! :) Og hadde du vært gravid vil jeg tro at tempen hadde lagt mye høyere enn det den gjør nå.

Men nå når du legger tempen inn der vil fertilityfriend tolke den og vise med en vertikal strek når EL er. Du må ha tre høye temer på rad for at programmet skal tolke det som EL.

Lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...