Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Har ikke opplevd henne sånn før. Ikke økedager. Ikke mer sulten. Erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Hei, jeg har et barn på 4 mnd som spiser morsmelk erstatning kun 2 ganger om dagen også prøver jeg å få i han litt grøt, vet ikke hva jeg skal gjøre, skikkelig sutrete.
MathildeC Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 Vaar jente var saann, varte noen uker synes jeg. Naa er hun blitt 3 mnd og blid som en sol (ingen regel uten unntak selvfolgelig..).
Bimmer´n Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 Snuppa mi er 3.5 måneder og desidert blitt mer sutrete og "klagende". Men samtidig så skjer det innmari mye nå, hun ruller fra rygg til mage og omvendt, begynt å gripe etter ting, oppdager verden rundt seg etc........og for meg virker det som om denne sutringen er fordi hun hun "plages" med å lære nye ting, f.eks, før hun kunne rulle fra mage til rygg så virket hun lynforbanna! Armen havnet under kroppen slik at hun satt fast og hun svettet og plagdes;-) Får hun ikke tak i den dinglende saken som henger i babygymmen men EN GANG blir hun kjempeutålmodig og begynner å sutre...Så løsner det etterhvert.....
camillah 2 små Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 Lillejenta vår blir tre måneder nå, og hun er også merkbart mer sutrete. Tror det delvis er mer sosial gråt, problemer når hun lærer nye ting og det at hun lett blir overtrøtt. Det verste er at jeg blir forvirra av det hele, og forsøker å amme henne i hytt og vær, så vi har kommet litt ut av rytmen... Det skal ikke være lett!
~Maja Mor~ Skrevet 15. november 2007 #6 Skrevet 15. november 2007 Jepp, sånn er det her også, mye mer krevende. Og så mye surr om natten!! Er så sliten av dette. Ammer mer jeg også, han spiser veldig godt annen hver time, og holder ikke noe lenger enn det. Det er forsåvidt greit det, men det surret om natten er ikke greit. Blir så sliten når det ikke er så mye sammenhengende søvn. Syntes han surrer mer når jeg ammer også.... Han er 3 1/2 mnd. Håper det snur snart :-)
Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #7 Skrevet 15. november 2007 Av erfaring fra jeg fikk min første er barna ofte mer krevende rett før det skjer noe.. Det kan være tenner, at de straks ruller, krabber, går osv...
Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #8 Skrevet 15. november 2007 Dette var nyttig lesning, tusen takk! Ser jo at det er fart i utviklingen hennes om dagen, hun har begynt å gripe fingrene våre, fått mer kraft i kroppen, heiser hode, nakken og øverste del av ryggen når hun vil opp, osv. Helt klart ivrig etter å utforske verden mer. Hun har også begynt å sutte veldig på knokene sine selv om hun er mett, sikler en del også, så i dag begynte jeg jammen å lure på om det var tenner på gang. Men det kan da ikke være så tidlig? Vi prøver å stimulere henne så godt vi kan, tar henne opp når hun vil opp, bærer henne rundt i huset og viser henne ting, trener litt på å rulle, prater, leker og står i med henne. Vet ikke om det er noe mer å gjøre? Hun virker sutrete uansett, lar seg kun avlede i korte øyeblikk - bortsett fra når hun bæres, da er hun rolig lenge, slik de fleste babyer blir. Flere forslag eller erfaringer? HI
Kate77 Skrevet 15. november 2007 #9 Skrevet 15. november 2007 Her blir det sutring om han ligger for lenge og leker med babygym eller oss. Blir da fornøyd om jeg tar bort babygymmen/lar han ligge i fred litt. Kanskje hun blir overstimulert?
mememe Skrevet 15. november 2007 #10 Skrevet 15. november 2007 her var det også masse sutring når han var rundt 3 måneder. men nå har det gått over. (han er 4mnd i dag) det var vanskelig å mate og suttra for det meste egentlig. men nå er han blid. veldig blid her hoppa vi så og si over str.62 så det var vel litt derfor også.. pluss det som er nevnt over. er bare å være tålmodig. det går som regel over
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå