Gå til innhold

er det "prating" eller er det ubevisst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når vi snakker til Anniken smiler hun og "prater" masse (arøøø, ææææ osv)

Og ofte ligger hun på golvet og lager disse lydene... De blir høyere og høyere frem til jeg kommer bort og gir henne oppmerksomhet...

prøver hun bevisst å prate med oss eller er det bare ubevisste lyder?

hun er 2,5 mnd...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk her inne er så opptatt av å skille mellom "bevisste" og ubevisste handlinger ;) Det som er sikkert er at hun på et eller annet vis forsøker å kommunisere :-D

Skrevet

hehe, ja men det er jo gøy å vite det hvis hun gjør dette som et forsøk på å kommunisere... mye gøyere det enn at det bare er lyder som kommer av seg selv uten at hun mener noe med det...

Skrevet

Jeg tror nå at de virkelig forsøker jeg da ;) Akkurat som at de fester blikket tidlig for å søke kontakt :)

Skrevet

da stoler jeg på den teorien ihvertfall=)

er så gøy å se at de utvikler seg!

Skrevet

I tillegg oppdager de stemmen sin, og øver seg. Jenta mi begynte også slik da hun var to måneder.

Skrevet

Hihi, nå kom jeg på at lillegutt fikk en "hyleperiode" da han var 4 mndr! Kunne ligge på gulvet og virkelig ta noen 1.sopran "wiiiiiiiiiii"-lyder, hihihi! De er jo så søte når de er så små!!! *smelt*

Skrevet

hihi det kan jo bli morsomt når hun begynner sånn... du skal jo ha en til du! det er sååå kjekt med miniene... uff, nå har jeg lyst på en til... hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...