Gå til innhold

UL bekr kjønn = Kinesisk fød. kalender


Mamma-mei 240408

Anbefalte innlegg

Heisann,

 

Det sies at den Kinesiske Fødselskalenderen er 99% sikker.

 

Hvordan er det med den lille i magen din - fikk du bekr. jente el. gutt - stemmer dette med den Kinesiske Fødselskalenderen ?

 

Litt artig å se om det stemmer for de fleste ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei å håå..

 

før mæ stemte dt men veit ikke om æ skal tro på dt.. Da vi fant ut at vi vente barn så fikk både jeg og kjæreste min at dt sku bli en gutt--.

 

tok å skjekk dt opp i kalenden og der ståd dt *gutt* så var på UL igår og fikk å vite at dt ligger en liten prins i magen min :D

 

gleda oss masse.. bare følg magen følelser dine :D dt var dt jeg gjor :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har stemt i begge mine svangerskap, første ble jente og nå har jeg en liten gutt i magen. Det samme har ringtesten og myten om hjertelyden, hehe... så her i huset blir vi nesten litt overtroiske ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, stemte for oss, vi fikk bekreftet gutt på ultralyd og i den Kinesiske Fødselskalenderen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor finner jeg denne kalenderen henne da?? vært på Ul i dag jeg*lykkesukk* lille skurken i magen min han..emh..hun bare snudde seg unna og knep knærne sammen...ingen sjangs å se kjønnet!!!! men jeg TROR jeg såg en guttetiss der..hehe moro å se om det stemmer!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig kjekt med så mange tilbakemeldinger. Her tyder ting på at vi ikke skal stole på den kinesiske fød. kalender helt og holdent ;0))

 

Heisann Hufsa77;

Ta en titt på denne linken og se om du klarer å finne frem til kalenderen;0))

 

http://www.barnimagen.com/barnimagen_site/innhold/kjerringr_d/gammelt_kinesisk_f_dselskart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger et kinesisk fødselskart inne he på bim, og et inne på babyverden.

Disse to er ikke helt identiske, men det stemte nå for oss på det ene av kartene iallefall:-)

Det er hemmelig hvem som bor i magen min.... Så vi kan ikke si om det er gutt eller jente:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stemte for oss. Jente på kalenderen og UL i går bekreftet at det var jente. Hadde også følelesen av at det var jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge kalenderen, ska eg ha jenta, men eg på UL i dag va det ein spretten liden gutt =) Og i følge jordmor, e det ingen tvil om ka det e =)

Me glede oss veldig øve at det e ein friske liden baby me ska få =)

Og det e jo det viktigaste =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er rart. så på fødselskartet her på bim og da stemte det men ikke på babyverden.no..

 

Hva ska jeg tro på da?

 

Men det stemte på begge når jeg var gravid med sønnen da..'

 

hmm, mystiskt

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Alexanders mamma m/nurket,

 

Ser her på BIM at det står "Finn mnd unnfangelsen fant sted + alderen din når barnet blir født" og på babyverden står " Finn mnd unnfangelsen fant sted og din alder når unnfangelsen fant sted" ... hrmmm merkelig at det skal være forskjellige bruksanvisninger på de to ..

Bør jo være ett og samme fødselskart ??

 

Ja ja - det er vell heller umulig å sende inn en klage til noen ;0))

 

Vi får nok bare vente å se på UL eller når den store dagen kommer for å være 100 % sikre på barnets kjønn ;0)) Våger ikke stole helt på den urgamle kinesiske fødselskartet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var min ultralyd overstått og vi venter en liten prinsesse;0)

Og den kinesiske fødselskalenderen stemmer for oss ;0)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...