Gå til innhold

UL bekr kjønn = Kinesisk fød. kalender

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann,

Det sies at den Kinesiske Fødselskalenderen er 99% sikker.

Hvordan er det med den lille i magen din - fikk du bekr. jente el. gutt - stemmer dette med den Kinesiske Fødselskalenderen ?

Litt artig å se om det stemmer for de fleste ??

Skrevet

For første svangerskap - stemte ikke (fikk jente, skulle hatt gutt ifølge kalenderen.

Andre svangerskap - stemmer (venter gutt)

Skrevet

Det var ikke riktig til meg. Ifølge den kalenderen skulle jeg få jente, men jeg har en liten gutt i magen:)

Skrevet

Det stemte ikke for meg. Ifølge kalenderen var det jente, men det er en gutt :-)

Skrevet

hei å håå..

før mæ stemte dt men veit ikke om æ skal tro på dt.. Da vi fant ut at vi vente barn så fikk både jeg og kjæreste min at dt sku bli en gutt--.

tok å skjekk dt opp i kalenden og der ståd dt *gutt* så var på UL igår og fikk å vite at dt ligger en liten prins i magen min :D

gleda oss masse.. bare følg magen følelser dine :D dt var dt jeg gjor :P

Skrevet

Har stemt i begge mine svangerskap, første ble jente og nå har jeg en liten gutt i magen. Det samme har ringtesten og myten om hjertelyden, hehe... så her i huset blir vi nesten litt overtroiske ;)

Skrevet

Hei

Kor finne me den kinesiske kalender?

E veldig spent på ka an seie. Ska på UL på tirsdag, og hadde våre gøy og samenligna =)

Skrevet

Jepp, stemte for oss, vi fikk bekreftet gutt på ultralyd og i den Kinesiske Fødselskalenderen!

Skrevet

Stemte da jeg ventet sønnen vår men nå stemmer det ikke...

Skrevet

hvor finner jeg denne kalenderen henne da?? vært på Ul i dag jeg*lykkesukk* lille skurken i magen min han..emh..hun bare snudde seg unna og knep knærne sammen...ingen sjangs å se kjønnet!!!! men jeg TROR jeg såg en guttetiss der..hehe moro å se om det stemmer!!!!

Skrevet

Det ligger et kinesisk fødselskart inne he på bim, og et inne på babyverden.

Disse to er ikke helt identiske, men det stemte nå for oss på det ene av kartene iallefall:-)

Det er hemmelig hvem som bor i magen min.... Så vi kan ikke si om det er gutt eller jente:-)

Skrevet

stemmer for oss, gutt i kalenderen og gutt i magen, det stemte med forrige og, jente den gangen, både i kalender og magen :-)

Skrevet

-første svangerskap stemte det = ble gutt:)

-denne gang stemte det ikke (jente) = blir gutt:)

Skrevet

Stemte for oss. Jente på kalenderen og UL i går bekreftet at det var jente. Hadde også følelesen av at det var jente.

Skrevet

I følge kalenderen, ska eg ha jenta, men eg på UL i dag va det ein spretten liden gutt =) Og i følge jordmor, e det ingen tvil om ka det e =)

Me glede oss veldig øve at det e ein friske liden baby me ska få =)

Og det e jo det viktigaste =)

Skrevet

er rart. så på fødselskartet her på bim og da stemte det men ikke på babyverden.no..

Hva ska jeg tro på da?

Men det stemte på begge når jeg var gravid med sønnen da..'

hmm, mystiskt

Skrevet

Hei Alexanders mamma m/nurket,

Ser her på BIM at det står "Finn mnd unnfangelsen fant sted + alderen din når barnet blir født" og på babyverden står " Finn mnd unnfangelsen fant sted og din alder når unnfangelsen fant sted" ... hrmmm merkelig at det skal være forskjellige bruksanvisninger på de to ..

Bør jo være ett og samme fødselskart ??

Ja ja - det er vell heller umulig å sende inn en klage til noen ;0))

Vi får nok bare vente å se på UL eller når den store dagen kommer for å være 100 % sikre på barnets kjønn ;0)) Våger ikke stole helt på den urgamle kinesiske fødselskartet.

Skrevet

den som er på babyverden stemmer, den sier gutt og vi får gutt.. men den på Bim sier jente..

Skrevet

Det stemmer hos meg.. sto gutt på kalender og det blir en liten nydelig gutt:)

Skrevet

Da var min ultralyd overstått og vi venter en liten prinsesse;0)

Og den kinesiske fødselskalenderen stemmer for oss ;0)))

Skrevet

Stemte ikke her, kinesisk kalender sa jente, ultralyd sa tydelig GUTT!

Skrevet

det stemte her, det viste jente og det blir jente. Men både jeg og samboeren hadde trodd gutt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...