noche Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 sender dere da søsken i barnehage eller holder de hjemme i påvente av utbrudd. tenker da spesielt på ekstremt smittsomme sykdommer som vannkopper, hvor det nesten alltid bare tar etpar dager så har hele gjengen det...bare lurer hva dere tenker...
noche Skrevet 15. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2007 ingen inspill her???? veldig nysgjerrig på hva som er vanlig, får har fått noen kommentarer...
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 vannkopper er det da egentlig greit å få når de er små, men vet ikke, kan ikke sette meg inn i problemstillingen, da lillegutt fikk vannkopper da han var 1,5 år og babyen i magen enda ikke er født
3b@rnsmor-30* Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 har ikke vært oppe i den situasjonen. annet enn med spysjuka, og da har den som er frisk vært i barnehagen...
Nit@™ Skrevet 15. november 2007 #6 Skrevet 15. november 2007 Sender de i bhg/skole når de er friske, men sier som regel i fra i alle fall i bhg om vi har noe som "går i heimen". Da kan personalet være litt obs på f.eks utslett eller feber.
Fire småtroll Skrevet 15. november 2007 #7 Skrevet 15. november 2007 Sender den friske i barnehagen/skolen, så den syke kan få litt ro og fred hjemme.. Har nettopp hatt spysyka på eldstemann, men ingen av de andre ungene ble syke, kan ikke ha de fresende rundt her hjemme da, når en ligger som et slakt på sofaen med feber og gjerne vil sove litt.. Jeg er jo ikke hjemme fra jobb fordi mannen min er syk, det samme gjelder vel med barna, ellers kan det bli mange fraværsdager på skolen, hvis alle tre skal være hjemme når bare en er syk.
Ett_øyelokk.... Skrevet 15. november 2007 #8 Skrevet 15. november 2007 Jeg sender den andre i barnehagen eller på skolen om den ene er sjuk..
dama Skrevet 15. november 2007 #9 Skrevet 15. november 2007 jeg sender de friske i barnehagen og på skolen hvis en er syk, ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå