Blå + en i magen Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Ser den er omtalt når det er snakk om kjønn. Er det en sånn type moro-test for å tippe kjønnet på babyen?
Mammaen til Turid Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 japp.. finner vel info om den testen her på sidene en plass..
Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 Ringtest er når du tar en ring (giftering eller evt en annen ring du har fått av faren til barnet) i en sytråd. Hold i tråden med hø hånd, ca 20-30 cm over ve håndledd. Tråden skal være heil i ro, etter en liten stund begynner den å beveg på seg. Rundt og rundt for jente og frem og tilbake for gutt. Det er viktig at du holder hø hånda helt i ro, og over tid- kan jo hende du skal ha en etterpåklatt:) Håper dette var forståelig.. Lykke til:)
mamiladi Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 Du skal ta en gullring, og binde den i en tråd eller i et hårstrå. Holde i enden av snoren slik at ringen dingler i den andre enden. Når du holder "pendelen" over håndleddet så kommer den til å reagere. På mitt håndledd fikk jeg et falskt resultat. Sirkel, nemlig jente. Men da jeg holdt "pendelen" over magen ble det riktig. Da svingte den i en rett linje som er gutt. Det ble bekreftet riktig på ultralyd :-) Testet litt med pendelen for å se hvordan den egentlig reagerer. Jeg prøvde på mannen min sitt håndledd og på han svingte den rett. Det mest spesielle var at når jeg holdt den over magen og den svingte rett, så kunne jeg få den til å snurre i sirkel ved å legge håndflaten min imellom magen og pendelen...
Ejlis Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 Sist jeg var gravid så sa ringtesten gutt, det stemte. Den sier gutt når også så da blir det vel det! :-) (vil ikke vite, men vil gjette!!!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå