Gå til innhold

Noen som har hatt sa her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff går å er kronisk redd for å miste spira mi..

Jeg mistet sist når jeg var 6 uker på vei...

hvilken uke mistet dere som har opplevd dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg mistet i uke 8.

Jeg var også veldig redd for å miste når jeg ble gravid igjen,men det gikk kjempe fint.Hun er nå 5 år:o)

Men tror det er veldig vanlig at man er ekstra redd for å miste når man har gjort det en gang.

Prøv å ikke tenk så mye på det,prøv å kos deg(vet det ikke er lett)

Lykke til med spira di.Det går nok bra skal du se:o)

Skrevet

huffda hufsemor

da var du kommet ganske langt!! måtte du til utskrapning også da?

Skrevet

14 uker.

Det var barn nr 3, en gutt. Jeg fikk han han hos meg på sykehuset, ville se på fosteret. Det var egentlig ganske fint.

Neste gang jeg var gravid, var jeg redd for å oppleve det igjen, særlig inntil jeg var såå langt på vei at barnet ikke bare kunne kommet ut..

Men har fått 3 barn etterpå;)

Skrevet

Nei, dessverre ikke. Det var en enorm psykisk påkjenning å vite at spiren var død inn i meg og at jeg måtte gå og vente på at kroppen skulle ordne opp selv. Spiren døde i uke 8, men det var i uke 11 jeg fikk beskjeden og tre dager etter kom den ut.

Jeg ville ha utskrapning, men legen som ga meg beskjeden var et helsikens hespetre, totalt blottet for empati. Samme damen mente det skulle gå helt fint for meg å gå på jobb samme dagen!

Jeg vet det er "skummelt" de første ukene i svangerskapet, spes når man har mistet før. Statistisk sett så har alle damer 1 SA. Prøv å tenk at du har nå hatt din kvote SA, nå skal du få en baby=)

Lykke til, jeg håper alt går bra med deg og din lille astronaut:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...