Gå til innhold

Venter og venter på mensen.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syklusene mine har stort sett vært stabile, men har de siste mnd kuttet dagene??? Noen som aner hvorfor? Kanskje ikke jeg er fertil? SLike tanker kommer da ja....Har hatt stabilt på 32 dager i over et år nå. Plutselig kom mensen etter 28 dager, så 27 dager... Nå sitter jeg her på dag 29 og venter og venter...

Har antydning til menssmerter så den er nok på vei nå... Kjedelig.. Men kan ikke være gravid for noen tabletter jeg tok siste mnd så skulle jeg bruke tilleggsprevensjon for å unngå graviditet til og med denne syklus.. Noe jeg faktisk glemte... Men har kun hoppet av i svingen.. Og det har funket i 2 år nå...=(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm, skjønner jeg det riktig at du har tatt en medisin som gjør at du ikke burde bli gravid denne måneden og burde brukt prevensjon, men så har dere bare hoppet av i svingen likevel og nå lurer du på om du er gravid?

Skrevet

Jeg regner ikke med å være gravid nei.. For jeg har pms til tusen...Men har hatt noen stikkinger (skikkelig vonde også)) som går omtrent fra eggstokk og ned i musa på en rar måte.. Men men.. Skal gi mensen fram til mandag før jeg tar test.. For mensen må komme på mandag.. lengre enn det har den ikke vært før..

Er ikke krise om jeg blir gravid ihht medisinene, bare ikke ønskelig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...