xxxc Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 kl 05-06: pupp står ettehvert opp kl 08-09: pupp og sovner ca kl 11: grøt og så pupp kl13-14 : pupp og sovner ca kl 16: pupp kl 18: grøt kl 18.30: pupp kl 19: legger seg for natta sover som regel hele natta, kan hende hun våkner en gang i løpet av natta for litt pupp/kos ser dette greit ut?? ammet ikke førstemann....så litt usikker her. enkelte dager får hu også litt av et sånn 4.mnd middagsglass, eller fruktpurè. hun tar ikke flaske, så drikker derfor ikke vann....
VinterSol+2 Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 ser fint ut det der. 6-7måltider om dagen er helt normalt. etterhvert som hun vil spise mer fast føde og blir eldre, så vil hun ha lengre intervaller mellom måltidene, men overhodet ikke enda. går hun fint opp i vekt? for da får hun det hun trenger :-)
VinterSol+2 Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 men er det noen grunn til at du har innført grøt? *bare nysgjerrig* så lenge hun ammes, og virker mett, så er det jo ikke -nødvendig- før etter 6mnd. (jeg bare spør, bl.a fordi jeg nettopp har vært i et par diskusjoner ang dette når det gjelder min egen datter som snart er 5 mnd)
xxxc Skrevet 15. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. november 2007 tja begynte med grøt tidlig fordi hun la lite på seg...men ser bedre ut nå....
blittmamma07 Skrevet 15. november 2007 #7 Skrevet 15. november 2007 jeg gjør nesten det samme som deg. men hun er så glad i grøt at jeg lurer på om jeg snart skal begynne med 3 grøtmåltider. har fått 2 grøtmåltider i 14 dager. jeg blander alltid litt frukt i grøten jeg så blir det litt bedre smak og så får hun i seg litt frukt. gir ikke noen annen drikke utover pupp, har prøvd med litt saft for 4 mnders babyer når vi er på tur (fly eller tog) mi blir 6 mnd på søndag og skal hun få spagettiglass jeg lurer på når hun kan få brød og samme middag som oss jeg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå