VinterSol+2 Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 jeg har måttet ta en liten nettpause.. har vært innom en del andre fora jeg også bruker da, men når jeg har vært innom her og tittet, så har jeg ikke hatt så mye å bidra med, føler jeg, har bare tittet... men så snakket jeg med Marolla i går, og innså at jeg savner dere litt da.. lurer på hvordan det går.. så hvordan har dere det om dagen? klemmer fra
Solmamma Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Hei, jeg kjenner igjen nikket ditt! Her går det fint, hun er litt over 5 mnd, og ganske fornøyd! Hvor gammel er din baby?
VinterSol+2 Skrevet 15. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2007 hei:) så hyggelig at noen kjenner meg igjen:) kjenner igjen deg også jeg:) vesla mi blir 5mnd den 22november. blir så stor! er ganske rart, tenkte lissom jeg skulle ha bitteliten baby i minst et år jeg, men alt skjer jo så fort.. og liten er hun ikke mer.. hehe
*Rutletutt* Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 Heisann, lurte på hvor det ble av deg;o) Her går det i det samme gamle...prøve å få gode soverutiner til Milla...ikke lett:o( Men jeg prøver å få henne til å sovne i 20-21 tiden nå i stede for kl 24...så får vi ta kampen om å sove i egen seng etter de rutinene er inne;o) Går det fint med deg og Aurora da? (var det hun het eller...?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå