*Rutletutt* Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Husker jeg riktig, at du kjøpte en Petunia Picklebottom stelleveske på nettet? Hvor kjøpte du den fra i såfall? Er du fornøyd med den? Hvilken farge har du? Er litt vanskelig å se fargene på nettet skikkelig syns jeg;o)
Gjest Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Kjøpte den hos filabel.dk ER utrolig fornøyd, den har god plass, mange praktiske lommer også elsker jeg at den kan henges så pent på vognen med de medfølgene krokene.¨ Jeg har en som er svart og rosa, i litt blankt silkestoff sånn ser den ut: http://www.filabel.dk/products/productinfo.aspx?productid=3438&MenuItemID=194
*Rutletutt* Skrevet 15. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2007 Ja, var litt lettere å se fargen på den siden der enn de jeg har vært inne på;o) Hvor mye betalte du sånn sum summarum? Hvor mye kostet de krokene, eller er det sånne som følger med vesken? Hvordan er det hvis du får litt regn på den? Mye spørsmål her nå, he he...men bor i Bergen, så det er jo litt greit at den tåler litt regn...har en Skip*hop nå og den er veldig grei sånn sett;o)
Gjest Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 Betalte vel 800 kr for saken, krokene + to ekstra bærestropper (en kort og en lang) fulgte med, samme med stellematte og våtserviettboks. Den tåler fint regn, om det ØSER ned blir den selvsagt våt, men vanlig regn går fint. Har det vært veldig vått vær har jeg bare tatt regntrekket over eller lagt den i kurven under
*Rutletutt* Skrevet 15. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. november 2007 Så billig? Er den norske kronen så mye mer verdt enn den danske altså? Var det med frakt og moms ol? Men buggis-regntrekket er jo rimelig thight...får vel ikke det over vesken vel...?
Gjest Skrevet 15. november 2007 #6 Skrevet 15. november 2007 Ja jeg mener hvertfall det betalte litt over 1000 kr for den + en body, en bukse og to luer til frøkna. Fikk det pent pakket inn i silkepapir, med en gave til Natalie (tallerken) og en håndskreven lapp hvor det sto en hyggelig liten beskjed på Aldri vært borti bedre service jeg! Jeg bruker et annet regntrekk om jeg skal ta det over vesken
*Rutletutt* Skrevet 15. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. november 2007 Ja, det var neimen ikke ille:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå