Gå til innhold

Er oppgitt idag

Anbefalte innlegg

Skrevet

for i går, kom jeg meg endelig ut å fikk kjøpt noen nye bukser...som ikke er store-strikk i livet-capri-sommer-for kaldt bukser.

Og også fornøyd med å ha minstemann hengende i buksebeina uten å få buksene dratt ned på knærne.

Men så var det disse jæ....sprøytene da :(

Har nå vært optimist og iherdig i noen uker.Men vet ikke hvor jeg ikke har ..store,røde,hovne og vonde kuler....

Magen,lår,hofter og rumpa....og dette skulle liksom bli bedre...

Så greia er,at de nye fine buksene,som er litt trange og med knapp og glidlås er rett og slett for ubehagelig å gå med,etter gårsdagens og dagens stikking.Det er for vondt....og joggingsen er atter på.

Æsj og uff....men jeg gir meg ikke,det SKAL bli bedre etterhvert...men noen ganger mister jeg liksom bare litt motet.Særlig når sånne ting skjer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner godt at du føler deg litt motløs til tider...men jeg er sikker på at det går an å spore opp behagelige fine bukser som ikke plager en stakkars kropp for mye... Skal vi ta oss en ekspedisjon en dag? Måka og jeg stiller på den "store klesjakten"...

Vi kan sikkert finne tøy litt nærmere enn.... skal vi si Liertoppen....? *smiler*

Skrevet

Jo kanskje...men da blir det sånne som er vide og med strikk,og de er jeg såååå lei av..

Men 2 store og 2 små hodet klarer det kanskje alikavel ;)

Nærmere enn Liertoppen....å nei,det tror jeg ikke...hehe...jo Trekanten er nærmere,men det nye Storsenteret er nærmest.

Litt juleshopping og kos samtidig :)

Ellers er det sånn overskuddslagersalg fra forsvaret har jeg sett annonsert....DE har buksene for meg vettu :)))

Skrevet

Hmmmm... ikke moro med sånne dager! Det er lov ha det sånn vet du! Og bukser blir det nok en råd med, skal du se :)

Klem til deg!

Skrevet

Det er kjedelig når det blir sånn....

Et lite tips, jeg brukte mye skjørt etter at jeg fikk rosa, for jeg hadde vondt i snittet. Kjøpte et par skjørt med stretch og det strammet ikke noe sted. Tøft med tykke strømper og støvler er det også:-)

Ellers så finnes jo så mye tights nå, med lange topper eller korte kjoler så føler man seg kledd, samtidig som det ikke strammer:-)

Skrevet

Takker for tips :)

Skjørt er jeg ikke veldig bevandret i.....og har tights med topper til.Men hadde så lyst på jeans,og endelig surra jeg meg ut å fikk kjøpt noen jeg likte :)

Derfor ble fallhøyden litt stor da det var vondt å ha på...og jeg vet at dette kan jeg måtte slite med en stund.Derfor jeg ble så lei og oppgitt :(

Men det går seg til,og alt ser lysere ut nå :)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...