Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Enten er den glidd ut eller har den trukket seg oppover i livmora slik at trådene ikke synes lenger, så nå har vi samleieforbud til jeg har vært på ultralyd! Ordentlig kjipt!! Noen som vet om jeg må skifte spiral hvis den ligger i livmorhulen og trådene ikke synes? Eller er det like god effekt av den om jeg ikke gjør noe? Gravid vil jeg ikke bli!!
Gjest Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 *ler*..sorry..men tråden skal ikke sees av deg el gubben da. Skal evt kunne kjenne den. -tråden "min" ble "borte", den hadde "krøpet" opp i livmormunnen. Så da jeg skulle fjerne spiralen, så måtte det skje akkurat da jeg var ferdig med mensen, får da er livmormunnen mer "åpen"/elastisk. Fikk da såvidt "nappa" den ut..hehehe. Lykke til )
Anonym bruker Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 Måtte du fjerne spiralen fordi trådene var krøpet opp i livmora? Eller hadde det ingenting å si? Det er altså legen på gu som ikke kunne se trådene! hi
Anonym bruker Skrevet 16. november 2007 #4 Skrevet 16. november 2007 Har hørt om to tilfeller der den har forsvunnet opp i bukhulen. Men det gjør visst fryktelig vondt så det ville du vel merket idet det skjedde. Men de finner ut av det på UL :-) Lykke til
Gjest Skrevet 16. november 2007 #6 Skrevet 16. november 2007 Var ikke krøpet opp i livmora,men "gjemt" seg i "åpningen", å nei fjernet den ikke pga det,men pga at jeg var misførnøyd med hele opplegget. Hadde så og si mensen hele tiden. Begynte på pillen i stedet. Legen til meg også, men han fikk da "gravd" den frem.. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå