Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jentungen på snart 2,5 år våkner ofte på natta... Ikke sånn skrike og hyle ,men sånn at hun står opp av senga og leker på rommet sitt ei goood stund før hun igjen legger jeg...

De nettene hun holder på sånn, er hun "aggresiv" i barnhagen. Hun er i godt humør et par timer så blir hun skikkelig sur og gretten. Ingen av de andre barna får se på henne eller snakke til henne. Hun er veldig til å protestere når noen av de voksne tar henne på fanget, men etter ei stund roer hun seg der og slapper av litt.

Har noen av dere tips til hva vi kan gjøre for å få henne til å slutte å våkne på natta?

Hun legger seg ca kl 19 og sovner som oftest uten protester etter ca 15 min. De gangene hun ikke sovner med en gang er det fordi hun må bæsje og når bleia er skiftet sovner hun fort.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd å legge henne igjen når hun står opp? Eller sover du kanskje? Hun er sikkert agressiv fordi hun er trøtt dagen etterpå. Klarer hun å skru på lyset på rommet sitt?

Skrevet

Har prøvd å legge henne når hun står opp(de gangene jeg har merket det), men får bare hyyyyyyylig og ville protester. Hun når opp til lysbryteren på rommet sitt ja, og jeg har lenge tenkt på å skru ut pæra der. Får vel få gubben til å gjøre det i kveld..

Håper det kanskje kan hjelpe litt på.

Skrevet

Hun har slutta å sove på dagen. men tar seg ofte "time out" hvor hun sitter i ei trille og koser med bamse og sutt. Har sagt i fra i bhg om at de bare skla legge henne om hun er så trøtt at hun må sove, men de sier hun nekter..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...