Gjest Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 hvis det finnes noe som heter champagnested, da. ;-) samboeren og jeg skal inngå partnerskap om ikke så lenge. vi kommer ikke til å arrangere bryllupsfest, men det vi kunne tenke oss, er å møte litt venner og familie etter vielsen og feks ta en drink eller et glass champagne et sted. siden vi tross alt har giftet oss, har vi lyst til å finne et litt classy sted, ikke bare den vanlige puben. noen som har gode ideer om en fin bar e.l. i oslo som kunne passe til en slik anledning? takker for alle innspill og tanker!
Maritbrud Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Champagneria på Frogner (Frognerveien 2) www.spisekartet.no, søk på Champagneria www.champagneria.com
Gjest Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 hehe, kom akkurat på champagneria etter at jeg hadde sendt innlegget. "hvis det finnes noe som heter champagnested." duh, ja :-) takk!
Vannmann35 Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 Ekebergrestauranten har også et godt utvalg av champagne :-)
Anonym bruker Skrevet 16. november 2007 #5 Skrevet 16. november 2007 Champagneria er ikke stedet jeg hadde valgt for den type sammenkomst ifm partnerskap - det blir veldig fort "utested-stemning" der. Hadde nok heller gått for Ekebergrestauranten Er det ikke ålreit å kunne ha bittelitt privatliv hvis noen har lyst til å utbringe en skål for det lykkelige paret?
Gjest Skrevet 19. november 2007 #6 Skrevet 19. november 2007 jo, vi har vel egentlig kommet frem til det, vi også, særlig hvis det blir på tors/fre ettermiddag. fint å kunne samles rundt noen bord og prate og skåle litt. :-) har tenkt litt på summit 21 på toppen av radisson sas. noen som har vært der og har noen synspunkter å bidra med? carys
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå