Gå til innhold

koselig champagnested i oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvis det finnes noe som heter champagnested, da. ;-)

samboeren og jeg skal inngå partnerskap om ikke så lenge. vi kommer ikke til å arrangere bryllupsfest, men det vi kunne tenke oss, er å møte litt venner og familie etter vielsen og feks ta en drink eller et glass champagne et sted. siden vi tross alt har giftet oss, har vi lyst til å finne et litt classy sted, ikke bare den vanlige puben. noen som har gode ideer om en fin bar e.l. i oslo som kunne passe til en slik anledning?

takker for alle innspill og tanker!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Champagneria på Frogner (Frognerveien 2)

www.spisekartet.no, søk på Champagneria

www.champagneria.com

Skrevet

hehe, kom akkurat på champagneria etter at jeg hadde sendt innlegget.

"hvis det finnes noe som heter champagnested." duh, ja :-)

takk!

Skrevet

Ekebergrestauranten har også et godt utvalg av champagne :-)

Skrevet

Champagneria er ikke stedet jeg hadde valgt for den type sammenkomst ifm partnerskap - det blir veldig fort "utested-stemning" der. Hadde nok heller gått for Ekebergrestauranten :) Er det ikke ålreit å kunne ha bittelitt privatliv hvis noen har lyst til å utbringe en skål for det lykkelige paret?

Skrevet

jo, vi har vel egentlig kommet frem til det, vi også, særlig hvis det blir på tors/fre ettermiddag. fint å kunne samles rundt noen bord og prate og skåle litt. :-)

har tenkt litt på summit 21 på toppen av radisson sas. noen som har vært der og har noen synspunkter å bidra med?

carys

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...