Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Hei. Jeg er fremdeles yrkesaktiv , har ikke vært endag borte fra jobb hele svangerskapet, sett bort fra kontroller , osv. Nå kjenner jeg at jeg er fryktelig sliten , det er vanskeligere å gå / fungere. Bekkenet mitt begynner å skikkelig få gjennomgå inni der , og humøret er ganske crappy utover ettermiddagen. Jeg jobber i resepsjonsyrket , og det er pålagt at jeg til en hver tid skal være smilende & blid til alle gjestene som kommer. Fra 14- 15.30 har jeg mest lyst til å spytte på folk , jeg blir så lett irritert! Skal jeg unne meg en egenmeldingsdag eller to? Bare for å hente meg litt inn igjen? Får VELDIG dårlig samvittighet men føler at jeg trenger endag eller to..
Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Regner med at du egentlig vet svaret på denne selv jeg? - ja det kan du! Ta deg noen dager så kommer du deg litt!
Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 Vet egentlig svaret , villa bare ha litt back up :-)
"gullet" Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 Støtter den fullt, ta deg noen egenmeldingsdager hvis du ikke vil bruke legen.... selv er jeg bare i 30 % jobb og er 34+3
kariuss Skrevet 15. november 2007 #6 Skrevet 15. november 2007 jeg tror du burde sykemelde deg litt istedenfor å ta en eller to dager "fri". Blir nok ikke noe bedre etter de dagene vil jeg tro. for kroppen din er sikkert sliten og blir det nok igjen siden du er så langt på vei. Jeg ville sykemeldt meg 50% hvis jeg var deg. Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå