Erle'smamma Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Hipp, småfolk, nestle...? Å hva er det som gjør at dere foretrekker det?
aa11bb22 Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Jeg er begynt med nestle rett og slett fordi butikken jeg handler i til vanlig hadde best utvalg i disse til babyer på 6 mnd. Jenta mi er blitt veldig glad i disse middagene. Kalkun er favoritten. Er hun syk en dag, og jeg har problemer med å få i henne mat, tar jeg rett og slett fram middagsglasset , og da går det unna.
Neijasså... Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 HIPP! Rett og slett fordi de smaker best. I tillegg så er HIPP sine middager (6 mnd) mer flytende og greiere for en liten klump-hater å få i seg.
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 Har bare prøvd hipp og nestle. Men HIPP er desidert den beste. Smakte på nestle sitt middagsglass, og det var en ekkel melen konsistens, og dårlig smak. Mens hipp sin var myyyye bedre, smaken var kraftigere og den var ikke melen i konsistensen i det hele tatt. Generelt føler jeg at hipp sine produkter smaker mere. Småfolk har jeg ikke prøvd!
TøffiTrynet☠ Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 Her bruker vi alt.. Forløpig er favorittene: Nestle grønnsaker med kalkun, Småfolk lapskaus, og Hipp potet og maispure med kalkun... (6 mnd.) Generellt synes jeg Nestle smaker mye tomatpure, Småfolk smaker mye kålrot, mens Hipp smaker mer "ekte". Men lillemann er altetende! Hehe...
Bellen^2 Skrevet 15. november 2007 #6 Skrevet 15. november 2007 Vi varierer mellom alle merkene, og alt går ned på høykant:)
MissAntrop Skrevet 15. november 2007 #7 Skrevet 15. november 2007 Vi bruker stort sett Hipp og Nestle, men Hipp er nok favoritten. Småfolk falt absolutt IKKE i smak!
mammae:-) Skrevet 15. november 2007 #8 Skrevet 15. november 2007 Hun spytter ut alt hun får fra nestle, men hipp sine spiser hun. Men stort sett spiser hun middag som vi har/lager...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå