Gjest Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Fått lungebetennelse..og det skikkelig også...hvorfor jeg har fatt det der er meg ubegripelig..men så har da skjedd.. Starta med en uskyldig forkjølelse...som ikke ble bra..og så har jeg bare blitt gradvis verre til jeg lå rett ut og gispa etter pusten med 40,5 i feber og ble tvunget til lege i dag formiddag.. Nå er pappa her og hjelper meg med ungene til gubben komme hjem fra jobb. Burde egentlig vært på sjukehus, men det nekter jeg...vil IKKE være bort fra ungene mine..så lenge jeg puster selv og kommer meg på dass så skal jeg være hjemme!!! Blir nervevrak av å tenke tanken på å ligge i ei sjukehusseng...barsel er en ting...andre avdelinger noe helt annet. Typisk dette her....nå når jeg snart skal begynne med både julestri og forberede et lite bryllup :-( Syteinlegg synes sikkert noen..men nå synes jeg at jeg virkelig har god grunn for å klage min bittre nød her.... Det er ikke moro å være sjuk....urettferdig også siden jeg spiser og lever sundt. Fatter ikke hvorfor jeg får all slags dritt... Bare ETTER fødselen har jeg had 4 brytbetennelser, 2 ørebetennelser og nå lungebetennelse! Alt dette i løpet av 6 jævla måneder! Heldigvis er ungene friske i det minste!
Gjest Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 God bedring Ugl@) Får håpe du snart er oppe og hopper snart.
Gjest Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 Man har lov å syte når man er syk! God bedring!
Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 Synes det er litt merkelig det at man ikke vil på sykehus. Jo klart at jeg forstår at en helst vil være hjemme. Men det blir jo litt slik *i stede for å få behandling på sykehus og kanskje blir raskere frisk skal jeg ligge her og være en belastning for familien min* Blir ikke det litt egoistisk på en måte? Dette var ikke spesielt til deg Ugl@. Det var bare en tanke som slo meg når jeg leste innlegget ditt! Ønsker deg selvsagt god bedring.
Libido- Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 God bedring snuppa!! Bryllup? Ble nysgjerrig nu =)
Gjest Skrevet 15. november 2007 #6 Skrevet 15. november 2007 Blir jeg til mer besvær en nytte for familien ved å være hjemme så peller jeg meg selvsagt på sjukehus...men akkurat nå mener jeg at det ikke er GOD NOK grunn for å legge seg i sjukesenga. Dessuten så er jeg av den oppfattning at så lenge man klarer seg til å holde seg oppe og i litt bevegelse så friskner man raskere enn hvis man legger seg rett ut i horisontalen på et sjukehus.
Gjest Skrevet 15. november 2007 #7 Skrevet 15. november 2007 jepp..skal i tingretten 31/12 :-D Skal ha en liten fest med nærmeste familie pluss forlovere på nyttårsaften... Gleder meg til det...akkurat passe opplegg i grunn :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå