Lillegull2008&2010 Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Hvordan kjennes dette egentlig ut? jeg tror lillegull har begynt å få hikke nå. har kjent det ved 3 anledninger, hvis det er det det er .. kjennes bare ut som jeg har svak rytmisk lemus nederst i magen. Er det hikke?
En til! Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Det er det nok! Lillegutten vår hikker minst en gang om dagen, har gjort det en stund nå. Noen ganger hikker han så kraftig at vi kan se det utenpå magen! :-) Er visst bare positivt at de hikker, da trenes lungene/pusten.
Dessa ღENDELIGღ Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 Høres ut som hikke ja... Min hikker ganske mye.. Kjennes egentlig ut som svakere små spark mange ganger etter hverandre.. Varierer hvor lenge det holder på...
Lillegull2008&2010 Skrevet 15. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. november 2007 åh, da er det bra han har begynt å hikka litt.. synes det varer så lenge av og til, hikke er jo så slitsomt. Men hvis det er bra så må han bare hikke i vei
Lillegull2008&2010 Skrevet 15. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. november 2007 så en plass at hvis man kjenner hikken nederst i magen ved bekkenet, så tyder dette på at han ligger med hodet ned? stemmer dette? har hatt mistanke om at han har liggi med hodet ned hele tiden, dette har han også gjort på de 2 ultralydene jeg har vært på (selv om han sikekrt snur seg hit og dit hele tiden, så har jeg en følelse på at han snur seg betandig tilbake for å ligge opp ned men, det er jo bare en magefølelse
En til! Skrevet 15. november 2007 #6 Skrevet 15. november 2007 Det kan høres riktig ut, i hvertfall hvis jeg skal sammenligne med slik jeg opplever det. Vår gutt har festet hodet nå, og nå kjenner jeg bare hikken nede. Før kunne den komme oppe óg.
Lillegull2008&2010 Skrevet 15. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. november 2007 morsomt merker man forresten noe til at hodet festes?
Maigullet Skrevet 15. november 2007 #8 Skrevet 15. november 2007 Ja, gutten min ligger med hodet ned og der hikkes det intenst helt nederst:) Hikkinga har tatt seg opp voldsomt i det siste...
Gjest Skrevet 15. november 2007 #9 Skrevet 15. november 2007 Synes det kjennes ut som en liten finger som "pikker" rytmisk mot et eller annet. Min baby hikker mange mange ganger om dagen.. Jeg tror det må være irriterende for h*n.. Kjenner tydelig at baby våkner av det (begynner å snu og vende på seg..) Når jeg hikker selv kan jeg ihvertfall holde pusten for å "drepe" hikken, men det kan ikke lille nurket stakkars..
Gjest Skrevet 15. november 2007 #10 Skrevet 15. november 2007 Jeg og kjenner forresten også bare hikken nede.. vet ikke hvordan h*n ligger, men jordmor mente hun kjente et hode der nede forrige kontroll.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå