phantomet Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Jeg fortalte om i et annet innlegg, om en venninne som var 12 dager på overtid og som er plaget av fødselsangst. Hun opplevde det som om drømmen om vannfødsel på ABC forsvant siden fredag var D dag. Da hun ringte meg fortvilet igår tidlig ettermiddag for hun orket ikke mer. Jeg puttet Måka i vogna og dro henne med ut på tur i går.Jeg gav henne div. råd på veien blant annet å ta en "overdose" bringerbærkapsler som jeg hadde med, fikk henne til å kalle mannen hjem for sex, ordnet med dvd til de store barna slik at mamma og pappa kunne "leke", anbefalte sterkmat og vin..enda mer sex og søvn.....samt gav henne en peptalk og delte mitt syn på at alt skjer slik det skal til syvende og sist.. Og prøvde å gi henne tro på at det fint går an å føde på vanlig avdeling og ha en flott opplevelse av fødselen... Vel...Nå tikket det inn en SMS... Den lille/store jenta kom svømmende til dem i formiddag... Så nå sitter jeg med tårer i ren skjær glede. Å så flink mammaen har vært... *snufs*
Plutseliten :) Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Tårer i øynene av innlegget ditt. Over det nye lille mennesket og familien hennes. Og av snille, snille deg som bestandig stiller opp!! Stor klem skal du få
Karomamma Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 Å, så flott å lese!! Gratulerer masse med utholdende venninne og fin ny baby, phantomet. Tenker hun setter enormt pris på støtten fra deg
Travelmor Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 Flotte venninner er gull verdt! Ingenting er vel mer rørende enn nyheten om en liten kropp som er kommet til verden. Den må deles med mange!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 Godt at alt gikk bra og at jenta er sunn og frisk:-) Det er nok noen lykkelige mennesker som svever på rosaskyen nå:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå