LivetErEnLek Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Jeg ser den helt klart for meg, og ingenting annet er godt nok. Vil ha en kjole (helst grå) i tykt stoff, av typen hvor "skjørtet" begynner på brystet med legg og den skal være kort, ha lange ermer og krage. Hvis dere har sett madikken og husker de kjolene jentene har på seg mens de venter på julenissen så skjønner dere hva jeg mener. Har vært i alle butikkene her i byen (tønsberg) og finner ingen som i det hele tatt ligner. Noen som vet hvor jeg kan få tak i noe sånt på nett?
Gjest Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 tegn den, kjøp stoff og få en lokal sydame til å lage den:) Eller monajenten:)
LivetErEnLek Skrevet 15. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2007 Det er klart en muliget. Har du peil på hva noe sånt vil komme på?
Gjest Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 Kommer en på hvor dyrt stoffet er, men en syerske på bryggen i Bergen som selger ullkåper og kjoler til jenter tar ca 400 tror jeg.
LivetErEnLek Skrevet 15. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. november 2007 Det var ikke ille :-))) Vet om et par skredderbutikker her i byen. Får ta turen innom å høre hva de tar. Takk for tipset :-)
Mom2Two Skrevet 15. november 2007 #6 Skrevet 15. november 2007 Høres ut som noe de kan ha på Jacadi da:-) Ellers er det som noen sier, bare å få den sydd da, men kanskje litt kort frist før jul?
Gjest Skrevet 15. november 2007 #7 Skrevet 15. november 2007 Hvis du har muligheten til å ta en tur til Oslo så ville jeg prøvd Jacadi som mom2two sier eller martine barneklær. De pleier jo å ha lignende Hadde foresten en kjole til snuppa i fjor som høres nesten lik ut som den du beskriver bortsett fra at snuppa sin ikke hadde lange armer. Brukte hvit bluse under. Den kjøpte jeg på Zara
LivetErEnLek Skrevet 15. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 15. november 2007 Ja, det kan vel hende jeg er litt sent ute. Men vet du om noen nettbutikker som fører jacadi?
LivetErEnLek Skrevet 15. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 15. november 2007 Eller nettbutikker med Zara?
Gjest Skrevet 15. november 2007 #10 Skrevet 15. november 2007 Desverre :-S men kan jo hende noen skal selge noe på finn.no?
LivetErEnLek Skrevet 15. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 15. november 2007 Får høre med skredderene her først, og går ikke det, får jeg ta turen inn til tigerstaden. Jeg VIL ha en sånnkjole til snuppa!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå