Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg er en pappa som har planer sammens med mammaen å ta med våre to små barn til Eurodisney/Paris i April / Mai neste år.

Er det noen som har erfaringer mht. til hotellene i eller utenfor Disneyparken ? Gode / Dårlige erfaringer taes imot med takk.

Våre barn vil være 2 1/2 og 4 1/2 ved avreise. Om det er andre tips så taes de imot med takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Hei

Jeg har vært på eurodisney fire ganger, men aldri med små barn da... sist vi var der hadde vi med oss en nevø på 10 år... men tenkte jeg kunne dele med meg de erfaringene jeg har...

Vi bodde på hotel New york New york nå sist... veldig fint hotel, men bra beliggenhet.. ligger 5 min å gå fra inngangen til parkene... rett på andre siden av disney parade som er en handle og spise gate rett på utsiden av parkene! Har tidligere bodd på santa fe.. fint familiehotell dette også, men her var ikke frokost inkludert den gangen jeg var der... og for meg er frokost inkludert best.. synes det blkir en enklere og bedre start på en lang dag liksom!

Vi oppgraderte rommet litt og da fikk vi også vip fastpass på kjøpet.. veldig kjekt å ha med store barn som liker de hotteste karusellene liksom.. da slipper man utenom køen nemlig! Tenker vel at dere ikke trenger dette da fastpass ikke gjelder på de aller fleste ting som de små synes er gøy!

Disney er jo helt fantastisk lagt opp.. kan få til det meste liksom! Alt er pent og rent og lett skiltet osv... MEn vær forberedt på mye folk og mye kø... vil helt klart anbefale å reise utenom ferier og høytider! Mye folk selv da nemlig!

Utrolig mye fint og handle der... kanskje greit å tenke igjennom kjøpepress på forhånd.. gjøre avtaler med barna eller noe? Vile nok jeg gjort ihverfall! Kan også være greit å handle i disney parade på vei hjem fra parken.. så slipper man bære på ting hele dagen! Kan også være lurt å reserver bord til middag hvis man vil ha en spesiell resturant...

Vet mamma og pappa tok hver sin dag med barna i parken og dro inn til Paris motsatt den gangen vi var der det året parken åpnet.. men da reiste de flere par sammen og hadde noen å dra sammen med... på den måten fikk vi barna to dager i parken og foreldrene en dag + paris.. veldig kjekt!

Hmm... dette var endel ihverfall.. bare å spørre hvis du lurer på noe mer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...