Gå til innhold

Noen som går på Sats?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og evt hvilke timer går dere på.

Jeg er i 5 uke og tenker å gå på stram opp timer. Det bør vel være greit.

Jeg spør fordi jeg er redd for å miste. Har hørt at man ikke skal ha så mye støt, og unngå å bli overopphetet, så derfor holder jeg meg borte fra høy puls etc.

Hvilke erfaringer har dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA, jeg går på sats, er i min 29 uke nå :)

Så lenge du selv føler deg vel med å gå på disse timene, så skal du bare holde på.. Blir nok begrensninger etterhvert med magen, så du får bare være glad at du har muligheten til å holde deg i form nå :)

Det er vel bare de bokse-timene de ikke anbefaler gravide å gå på...

Lytt til kroppen, den sier i fra når den får nok!

Skrevet

Jeg sprang forresten maraton når jeg var 7 uker på vei, og det gikk helt fint :)

Skrevet

Oi, jeg hadde aldri turt å løpe maraton når jeg var i 7. uke. Du er tøff. Men ser av profilen din at du er 11 år yngre enn meg, så du er sikkert i bedre form. Jeg er så hedig å blitt gravid på 1. IVF så jeg vil ikke gjøre noe som gjør at jeg setter ting på spill om du skjønner.

Skrevet

Trente ikke på sats,men et annet studio,men bare vektrening da. Trente som vanlig,med normal belastning,noe som føltes helt greit. Du bare stopper når det føles ubehagelig,ellers kan du fint trene som normalt i starten,om formen tillater det. Måtte gi meg i uke 6-7,da ble jeg beæret med ekstrem svangerskapskvalme som aldri ga seg helt...

Er kroppen din vant til trening,så tåler den det nå også. Bare drikk nok vann,og unngå de aller tøffeste øktene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...