Gå til innhold

Hemorider, fins det noe reseptfritt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klemte fram noen hemorider under fødsel.... Hva hjelper? Finnes det noe man kan kjøpe uten resept?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

japp.. ihvertfall to typer.. spør på apoteket, de kan hjelpe...

Skrevet

jeg tror den kremen er reseptfri i alle fall.. Spør på apoteket.

Ellers står det en kur i Gro Nylanders bøker, har du noen av dem?

Skrevet

Tror ikke det trengs resept for scheriproct...

Skrevet

Salven som heter scheriproct er reseptfri, det sjekket jeg i felleskatalogen nå.

Skrevet

Jeg ville først prøvd noe annet enn sheriproct, siden den inneholder kortison (hvis du ammer altså...)

Det er noe som heter Alcos-anal og noe som heter AB3 eller noe (så bare en reklame på TV...)

De hjelper deg på apoteket, der er de flinke :)

Skrevet

hei...hvorfor ikke bare ringe legen å be om å få noe for det?

fikk det selv forje gang og må ærlig innrømme at det jeg gruer meg mest til ifh til å være gravid igjen er nettop det..

Du skal ikke lide unødvendig..var jeg deg ville jeg kontaktet legen med en gang og fått noe som virkelig funket....

får vondt i meg når jeg tenker på måten min forje lege gav meg en lapp med hva jeg skulle handle på apoteket (husker ikke om det var resept eller ikke), og beskjeden jeg fikk om at hvis ikke det funket måtte jeg vurdere om det gikk ann å leve med..

er ikke ofte jeg har hadd særiøse tanker om å kastere enn mann,men der og da var jeg farlig nær..LEVE MED DET??ikke pokker!!!Av og til skulle man ønske det var mennern som skulle gå gjennom alt det...fy f...nei da var jeg sint...

men heldigvis funket pillene/kremen han gav meg... så slapp å dra tilbake til han :)

nei,få noe som funker med en gang og bli ferdig med det...

Lykke til..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...