Gå til innhold

Smerter..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så vondt i magen for tiden.. Har hatt mye vondt under svanger skapet frem til nå (er forresten i uke 23), men dette er annerledes.. Før har smertene sitti sånn at man liksom har visst at det har vært pga båndene som strekkes..

Det er vanskelig for meg å være spesielt aktiv.. Hvis jeg er ute å går, må jeg ha pause etter allerede 5 min.. Får "hold" smerter, men de sitter ikke i siden.. Sitter egentlig i hele magen, men merkes best rett under navlen.. Det er fryktelig ubehagelig! Mulig det fortsatt bare er fordi livmora vokser, men det er ikke plassert på de stedene man ofte leser om.. De samme smertene får jeg når jeg strekker meg om morran.. Det gjør herre verre vondt!

Noen andre som har det sånn?? Selv om det bare er båndene som strekker seg: Hvordan skal man klare å holde seg i bra form, når man ikke får beveget seg uten at det gjør vondt?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det også sånn..

i går kvel var jeg på sykehuse for jeg hadde så frykteli vondt..mn alt var normalt med den lille heldigvis..fikk beskjed om at noen kjenner livmoren ekstra godt når det vokser, at det kunne være det som gjorde så vondt da..

mn di sa også at det kunne være uvi..kan jo sjekke det for å være sikker da...

Får heller nest ikke beveget meg før magen er kjempehard...slitsomt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...