Karomamma Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Etter at jeg leverte lillemor i barnehagen i morges har jeg: - vært ultraeffektiv på heimekontoret og fått unna masse ***itt - hatt to telefonmøter - kjørt 4 klesvasker og hengt opp / tromlet (kan jeg kule'n til helga da tro...) - skulket en time midt på dagen, syklet til hudpleiesalongen og fått nytt og vakkert ansikt - kjøpt tulipaner til kjæresten min på vei hjem - og litt til Er jeg ikke god? Hæ? HÆ? HÆ? He he he, selvskryt er den beste formen for skryt...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Du er god som gull du Karomamma:-) Og jeg mener det!!! Jeg hadde ikke klart å være så effektiv med hjemmekontor tror jeg!
Gjest Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 Wow... Jeg bøyer meg i støvet og dunker pannebrasken i flisene... Du er såååå flink Om jeg skal få fremheve meg selv *kremt* så baker jeg altså kanelboller uten egg, melk, soya og gluten... på mormor sin 50 år gamle kjøkkenmaskin. Hei hvor det går. hviiiiin
Plutseliten :) Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 Flink du er! Og utrolig effektiv ) Klart du kan slappe av i helgen nå.....og med blomster til kjæresten så er det bankers at han styrer i heimen Nest best form for skryt,er fra de som vet at ikke ting blir gjort av seg selv....phu...hatt en prat om det her hjemme Så...kjempeflink du har vært!!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 Det med nytt ansikt hørtes best ut... Visst er du flink. Hører du!!!! FLINK, FLINK, FLIIIIIIINK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! For du er den beste, aller, aller beste..... Selv har jeg ikke gjort stort. Jeg har vasket tøy og satt på en oppvaskmaskin. Jeg har vært her i tide og utide. I mellomtiden har jeg lest masse. Holder jo på med datakortet må vite.... Og dette kan jo regnes som trening i touch-metoden....... eller???
Karomamma Skrevet 15. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. november 2007 He he, ja dibbing burde gi vekttall i både touch, kommunikasjon, norsk, psykologi og jeg vet ikke hva.... Takk for skrytet! Trikset er å ikke begynne å dibbe på formiddagen, for da er det kjørt for en effektiv arbeidsdag... Og jeg må jo passe på at det ikke blir for hektisk i morra, for da er det FEST!!! Æsj, jeg har fått et møte klokka 14 i morgen ettermiddag. Da skal jeg vise dem effektiv, da!
Gummelillan Skrevet 15. november 2007 #7 Skrevet 15. november 2007 Oi, oi, oi! Det var ultraeffektivt! Likte spesielt det med ansiktet ;-) DET hadde vært noe her. Hva har jeg gjort da...? ....Hm, jeg har sovet, jeg.... Klem fra slappfisken
♥Snulder Skrevet 15. november 2007 #8 Skrevet 15. november 2007 Jepp!! Du er god!!! Hvor var det jeg kunne sykle for å få meg nytt ansikt sa du????
Karomamma Skrevet 15. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 15. november 2007 Ho ho, ser nå at jeg har skrevet 'nytt og vakkert' ansikt.... Det er vel mer av typen "nyoppusset', tenker jeg. Eller 'forsøkt pusset opp etter beste evne'.... Snulder - bare å sykle rett borti gata når en bor i sentrale strøk, vettu. Dere må kanskje ta mopeden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå