Gjest Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 uff han bare skriker og skriker. han er helt desperat og holder på noe helt forferdelig inni munnen med hendene... prøver jeg og ta inni munnen hans klikker han... noen tips???
Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 Sånn har gutten min vært i perioder på kvelden. Helt forferdelig å se på! Nå har jeg begynt å legge han til puppen oftere, og det roer ofte disse "anfallene". Turte ikke gi han pupp for ofte i starten da han hadde magevondt, for mye mat gjorde det bare verre. Men nå får han suge ofte, kanskje hver time eller hver andre time på kvelden. Det har hjulpet meg iallefall. Går an å prøve, ellers kan det jo være magen hans også. Vanskelig å si...
Gjest Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 jeg ammer ikke pga at han ikke tålte melka mi så han har fått mme siden han var 6 uker
Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #6 Skrevet 15. november 2007 Da kan det jo være tenner, ja. Ofte de oppfører seg slik da, og vondt kan det også være. Har du kjent etter i gommene hans om det er hardere enn vanlig? Han får jo helt sikkert nok mat når du gir han mme.
Kufiolilla Skrevet 15. november 2007 #7 Skrevet 15. november 2007 Litt off topic, men hvordan merker man at de ikke tåler morsmelka?
Kanutten83 Skrevet 15. november 2007 #8 Skrevet 15. november 2007 Her tålte ikke lillegutt melka mi heller. Han fikk kjempevondt i magen og var utrøstelig i flere timer etter måltidet, prøvde å utelukke både det ene og det andre fra kostholdet uten at det hjalp. Prøvde NAN H.A en kveld, og da ble han så fornøyd og rolig, sov så godt:o) Så her gå det i NAN:o) Helsesøster, barnelege og jordmor sa at noen ganger tåler babyen bare den første melka, og ikke den som kommer senere... Synd, men får jo ikke gjort noe med det.
aa11bb22 Skrevet 15. november 2007 #9 Skrevet 15. november 2007 Han er kanskje litt liten enda, men om en stund kan du kjøpe baby-feeder. En slags rangle med nett. Denne har du kald frukt eller grønnsaker oppi , så kan babyen tygge i vei . Det gjør godt for gommene !
*mamma*til*markus* Skrevet 15. november 2007 #10 Skrevet 15. november 2007 Hvis det er tenner så kan du kjøpe et middel på apoteket som du skal smøre på der hvor tennene kommer, så demper det smertene veldig..
Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #11 Skrevet 15. november 2007 hvordan merker en at babyen ikke tåler melka din??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå