Lykke*Li Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Surfet litt rundt og fant en side som driver med firmgaver og slikt... Jeg bare prøvde ut for morro skyld og la noe i handlekurven(gaveeske med 2 ølglass+2snapsglass fra Rosendahl(102.50,-) Trodde jo kanskje jeg måtte registrere meg med firma og/eller bestille så så mange sett for å få den prisen. Men NEIDA, det trengte jeg ikke! Men føler meg litt "skurk" nå!!! Det er jo genialt!
*LLL* - har blitt tobarnsmor! Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Kan du legge ut linken?
Lykke*Li Skrevet 15. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. november 2007 SORRY www.gaver-profilering.no
SusieQ Skrevet 15. november 2007 #7 Skrevet 15. november 2007 Husk at mva kommer i tillegg. Du kan velge om du vil se prisen med eller uten mva, men du må betale den uansett. Bedrifter får den tilbake.
Lykke*Li Skrevet 15. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 15. november 2007 Vet det....Men det er billig uansett!!!
Lykke*Li Skrevet 15. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 15. november 2007 Har ingen anelse, men regner med at det er dyrere å kjøpe det i butikk, i og med at dette hovedsaklig er bedriftsgaver....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå