Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Den første mensen dere hadde etter at den ble satt inn,blødde dere veeeldig mye da?og hvor lenge varte det? har nemlig satt inn hormon spiral for snart 3 uker siden,og blør kjempe mye,har gjort det i 3 uker snart...
Forskeren Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Jeg satte inn hormonspiral for 2,5 mnd siden, har aldri blødd mye. Vet ikke om jeg har hatt mens ennå, men har blødd veldig lite i perioder, kun truseinnlegg. Trodde ikke man skulle blø mye over lang tid?? Ville kanskje hørt med legen. Vanlig mens skal jo bli mindre.
fjotteline Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 jeg satte det inn å går.... hadde veeeldig "mens smerter" da og litt i dag også... men hvor legne må man ta det me ro?? kan jeg f.eks. trene i dag??? å kan jeg bruke tampong i dag om jeg kan trene?? blør jo litt..... håper på svar!!!
aa11bb22 Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 Jeg fikk satt inn spiral da jenta mi var 6 mnd. Det er nå 6 uker siden, og jeg har fremdeles ikke blødd i det hele tatt. Kanskje jeg er heldig.
Gorgoroth*Lever farlig* Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 Jeg blør som bare fa..! Satt den inn for 3mnd siden. Blødde mye flere uker sammen hengene først, så en uke opphold så pån igjen. Men nå har jeg fått vanlig mens. Det er noen som blør mye mens andre blør lite. Så du er sikkert helt normal:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå