Gå til innhold

VETLIS!!!!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*dytter*

Skjer'a? Dæven,trodde jeg fikk rier på tur med bikkja istad,fikk dritvondt i hele underdelen av magen,men lurer på om det kanskje bare var mitt første bekjentskap med dissa berømte kynnerne....

Missa at du skulle føde på riksen,trodde det ble Tønsberg,jeg. Kanskje jeg kan snike med til et besøk da,ta med no godis og sånn:-) Håper håper håper at du kan få dra hjem på julaften!

Skrevet

Hellu snuppa!

Oi, så spennende, håper det skjer noe snart :-) Er ikke kult å gå over tiden, da er det bedre om hu kommer litt før. Du merker forskjell på varigheten og om du føler nedpress samtidig som magen strammer seg. Å om du kjenner dt litt i ryggen ;-) Men det har du sikkert lest her inne før hehe!

Joda, sal på riksen denne gangen også! Hadde blitt superglad for besøk jeg! Tror ikke det er så mange som gidder å kjøre til Oslo, for å hilse på liksom. Bortsett fra broderen min da, han bor jo der. Fatter jobber og mamma kommer seg ingen vei hehe! Svigers håper jeg har andre planer hahahaha!

Tviler på at det går... dess blir det bare stress for stakkars mannen min, vi kan jo heller feire 26 desember :-)

Skrevet

Nja,tviler vel egentlig,det kom ikke flere sånne,og ikke kjente jeg noe i ryggen heller,så var nok bare min første kynner,hehe!

Men kvalm så det suser etter er jeg ihvertfall,så noe kan jeg kose meg med dissa dagene. Bah:-(

Uff,så dumt at det kræsja med jula,men har legene bestem,så har dem bestem! Håper ihvertfall at de har litt koselig opplegg i juletida for dem som ligger der med nyfødte,noe jeg vil tro de har. Man er jo ikke syk,har "bare" født,så håper de ordner med litt julemat,lys og litt ekstra kos stemning for mammaene og evt. familier som kommer på besøk:-)

Så du bytta jul med pappan til V.,var nok sikkert lurt,men kjedelig for deg da,du hadde jo gleda deg sånn! Men som de andre også sa,kan jo ta en ekstra julaften når dere kommer hjem fra riksen! Er nok ikke mange dagene etter julaften vil jeg tro. Evt. tar dere en skikkelig nyttårsaften,med alt som du gikk glipp av på den 24!

Skrevet

Å så teit da! hadde håpet du fikk ut noe her jeg nå :-) Synes det er så fælt at du er så kvalm hele tiden... Hadde vært hyggelig for deg om du kunne gått noen uke uten den JÆVLA kvalmen :-(

Ja, men det går bra, de har nok som du sier et lite opplegg for de som ligger der ? Eneste jeg er redd for er å måtte ligge der heelt aleine uten mannen min, å den risken er stor hehe! Fikk lov til å ha pappan til V der, men det ville jeg jo ikke hehe! Dess dro han på jobb etter 1 dag?

Ja fant ut det var like greit, for da er han en plass han koser seg, så slipper jeg tenke på att han ikke har det bra. Han elsker å være hos farmor og farfar, de tar så godt vare på han, at han sier han vil flytte dit hehe! Ja blir nok en livatt nyttårsfeiring her i huset kan jeg tro? Med en nyfødt, to gale hunder og en usikker katt!

Men du, hvis ingenting har skjedd til den 26, så skal jeg inn på Riksen igjen, så passer det da, så må du rope ut! Tenkte jeg kunne ta med gaven da? Så slipper jeg å sende den i posten hehe! Vet ikke hvorfor, men det er et helvetes tilltak av en eller annen merkelig grunn he he!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...