~~DoraDora~~ Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Små pupper er flottest Vi mannfolk liker at dere er naturlige. De fleste av oss velger selvtillit fremfor en perfekt kvinnekropp. Dersom jeg skulle velge mellom ei dame med såkalt flott figur, men lav selvtillit, og ei dame med lubben kropp og såkalte skavanker (som oftest bare eksisterer i kvinnfolkas hue), men som hadde selvtillit og var fornøyd med seg selv, så er jeg ikke i tvil om hvem jeg ville valgt. Selvtillit gjør en vakrere. Helt sant. Det verste vi menn vet er kvinnfolk som er selvfikserte, og aldri er fornøyde med seg selv. De dropper vi fort.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Da kan vi egentlig bare gifte oss med en gang vi to da:D
Cat.68 Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 Hmmm , hva med oss som har store pupper uten å ha bedt om det da?? Jeg hadde for en tid tilbake et stoooort fettforkle på magen som jeg fikk operert bort. Hadde du truffet meg da hadde jeg hatt selvtillit utad, men ikke inni meg. NÅ derimot, er den der både på utsiden og innsiden ;o))
Gjest -<<- Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 Så da stemmer det faktisk, da: Alle menn er helt like?
~~DoraDora~~ Skrevet 15. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. november 2007 Ja de fleste menn er egentlig like. Men når det gjelder gutter, så er de ikke det. De sliter med litt ambivalens. Liker egentlig noe, men siden kompisene sier noe annet så må de jo nesten følge strømmen. Når de blir menn, og tør si sine egne meninger så er det noe helt annet.
Gjest Skrevet 15. november 2007 #6 Skrevet 15. november 2007 Min mann er ikke enig, han foretrekker litt størrelse på puppene, men det viktigste er vist ikke størrelsen men formen og fastheten;) Så der..
Gjest -<<- Skrevet 15. november 2007 #7 Skrevet 15. november 2007 Når de er gutter så er de forskjellige fordi de vil ligne på alle andre, mens når de er menn fremstår de som helt like fordi de tør si sine egne meninger? Hehehe. Det tror jeg ikke noe på.
~~DoraDora~~ Skrevet 15. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 15. november 2007 Det er bare kvinnfolk som henger seg opp i puppestørrelsen. (Vi mannfolk har nok med å tenke på vår egen størrelse). Var feil av meg å skrive at vi liker best små pupper, for det jeg ville frem til var at vi liker best naturlige pupper. Størrelsen spiller ingen rolle. (Vi klarer oss med brystvortene vi. haha). Helt ærlig så liker vi ikke kvinner som er kroppsfikserte. Det gir oss noia
Gjest Skrevet 15. november 2007 #9 Skrevet 15. november 2007 Haha, mannen min sier at falske pupper ser ok ut helt til dama legger seg ned og puppene står rett opp. Da greier han ikke å la være å tenke på at det ser ut som om det bare er å stikke en nål i, og så punkterer de og flater ut;)
Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #10 Skrevet 15. november 2007 Jeg har hatt lav selvtillit siden jeg møtte mannen min, og jeg hater kroppen min. Men han elsker meg likevel, og har ikke lyst å kvitte seg med meg. Vi har vært gift i åtte år. Syns det er utrolig slemt av deg å si at hvis ikke damer er sånn og sånn, så vil de bli dumpet av hvilken som helst mann. Akkurat som om du er Gud og vet hvordan alle menn tenker og hva de liker.
Gjest Skrevet 15. november 2007 #11 Skrevet 15. november 2007 kan du lese anonym over meg? Denne mannen er på din side og sier at naturlig kropp er best uansett!
Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #12 Skrevet 15. november 2007 takk for fint innlegg FulltidsPappa, det er godt å høre.
Gjest -<<- Skrevet 15. november 2007 #13 Skrevet 15. november 2007 Det var sikkert dette annie siktet til: "Det verste vi menn vet er kvinnfolk som er selvfikserte, og aldri er fornøyde med seg selv. De dropper vi fort." Siden hun ikke er fornøyd med egen kropp indikerer jo HI at mannen burde droppe henne.
Gjest lillehi Skrevet 15. november 2007 #14 Skrevet 15. november 2007 Ja da er det håp for meg og!! He he;)
Gjest Skrevet 15. november 2007 #15 Skrevet 15. november 2007 ok, da så jeg den. Og jeg ser jo at det er det annie sikter til. Men da er det jo typisk at vedkommende annie henger seg opp i et et lite sleivspark fra en ellers fornuftg pappa med et fint budskap. Overanalyserende og hysterisk, typisk jenter/damer/kjerringer/vesener med mus.
Süsse Skrevet 15. november 2007 #16 Skrevet 15. november 2007 Synes det blir for dumt at en mann skal fortelle hva alle menn liker. Det er det samme som om en av oss damer skal si hva alle damene liker.
KaMa Skrevet 15. november 2007 #17 Skrevet 15. november 2007 Kjære deg HI. Du kan ganske enkelt ikke generalisere over hvordan samtlige menn tenker, føler og mener. At de aller fleste mennesker, uavhengig av kjønn, finner selvtillit og utsråling sexy, er da ikke noen sensasjonell nyhet. Men at det er sånn for mange betyr overhode ikke at det er sånn for alle. For øvrig er det forskjellige motiver og forventninger som ligger i bunn for forskjellige mennesker når de inngår et parforhold. Du vet neppe hva hver enkelt er ute etter, og hva de forskjellige setter mest pris på ved en evt partner..
KaMa Skrevet 15. november 2007 #18 Skrevet 15. november 2007 ..og så tror jeg ikke helt på at du er hverken ny her inne, eller pappa (mann), men det spiller forsovet ingen rolle..
Gjest Skrevet 15. november 2007 #19 Skrevet 15. november 2007 men du måtte bare påpeke det allikevel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå