Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 jeg fikk til min lille nettopp. de sa at det kunne ta opp til 10 dager, men vi fikk vårt ettr 4 dager. kommer sikkert litt an på hvor travelt de har det. det kostet 270 kr vis jeg ikke husker feil.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 ok takk for svar. Måtte du ta bilde av babyen til passet? Inni fotoboksen ehehe?
Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 ja måtte ha pass bilde, jeg var hos fotograf. å det var ikke enkelt skal jeg si deg. for babyen skal titte i kamera og ha munne igjen. å det er ikke enkelt å si til en 4 mnd gammel baby, men vi fikk det til etter en del forsøk.
Bippe77 Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 vi fikk vårt dagen etter vi! Ble nesten paff når jeg så det lå i posten så for! Vil nok anbefale å gå til en fotograf, jeg var på japanfoto... de vet hvordan bildene skal være for å få dem godkjent... er veldig pirkete på det nemlig.. selv på små barn! Så slipper du ta nye bilder liksom.. kostet 99,- på japan foto så ikke så ille det da!
Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #6 Skrevet 15. november 2007 Jøss. De stiller krav til babyer og altså. Ikke verst!
Bippe77 Skrevet 15. november 2007 #7 Skrevet 15. november 2007 jepp.. se i kamera og munn igjen! Hi hi.. ikke så lett, men er en fordel at de ikke har tenner enda da.. da ser man ikke like godt om munnen ikke er helt igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå