Gå til innhold

hva kan det være??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har en gutt på 6 mnd, i går morning da jeg skulle stelle han hadde han fått et lite så liknende flekk på den ene rumpeballen. er det noen som vet hva det kan være, jeg har smurt han med både olje og zinksalve. men det bli ikke mindre. det ser ikke ut til at han har noe vondt heller.

noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det er litt sånn rødt ruglete. ser nesten ut som ett brann sår på en måte...

Skrevet

Min mellomste på 3 år har atpoisk eksem og han har slike flekker der huden blir rød og ruglete, han har flere rundt om på kroppen. Spesielt på rumpen, bak knærene, armene og på kinnene. Holder det i sjakk med å smøre med a-creme hver morgen og kveld og unngår ull inn mot kroppen. Er jo ikke sikkert det er eksem babyen din har altså, umulig å kunne si noe slikt uten å ha sett det og jeg er jo verken lege eller HS, men jeg ville i hvertfall fulgt litt med på det, om det kom flere og evt konsultert en lege for å være sikker, men jeg synes det høres ut som eksem.

Skrevet

ok!!! tusen takk for svar. jeg får følge litt me, skal snart på kontroll, så kan spør hs da...

Skrevet

Ja det kan være lurt! :-) Er det eksem, så er det ikke nødvendigvis så ille som det kan høres, ikke alle får det så ille, min sønn har endel i perioder, men er ikke plaget av det og han holder seg fin så lenge vi bare smører ham og holder ham unna ullklær og kiwi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...