Gjest Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Jeg er gravid og på slutten sist hadde jeg mye hjerteklapp og trøbbel med å puste. Nå har jeg hatt dette siden jeg var ca 11 uker på vei og det blir bare mer og mer for hver dag. Over halve dagene går med til "nå må jeg bare slappe av litt" fordi hjertet slår i racerfart. Det er skikkelig ubehagelig og jeg får hodepine når det har vart noen timer. Blodtrykk etc er helt fint. Noen som har opplevd det samme? Kanskje noen som har råd om hvordan man kan fungere litt bedre i hverdagen når det er sånn eller hvordan jeg kan unngå det?
trebarnsmamma? Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 En venninne av meg hadde det slik - hun hadde angstanfall rett og slett. Er det noe som stresser eller bekymrer deg for tida?
Gjest Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 Ikke noe som hverken stresser eller bekymrer meg. Og tviler på det er angstanfall. Da har jeg virkelig mye å engste meg for i såfall, for det begynner når jeg våkner om morran og holder på med jeve mellomrom hele dagen og kvelden! Sist så tok de EKG og greier og konkluderte med at hjertet mitt jobber litt overtid når jeg er høygravid iallefall. Men om det jobber overtid alt nå vil jeg vel få hjerteinfarkt før jeg når uke 30:p hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå