Nit@™ Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Tærne mine fryser bare de "ser" snøen ) Hva er varme gode sko til oss voksne. Vi skal jo gjerne holde ut en lekestund ute. Bortsett fra selskinnstøvletter da, er ikke så glad i de. Tips?
Gjest Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Hadde sorel da jeg bodde i Canada. De holdt:)
Nit@™ Skrevet 15. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2007 Så akkurat en nettside med sorel. De så litt klumpete ut, men heller det enn kalde. Norske forhandlere av sorel?
Gjest Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 babyshop har til str 39. Kamik har også voksne str. Super sko, spesielt når en ute med barna i snøen. Bruker fjellskoa mine jeg, men så er det sjelden snø på Vestlandet.
Nit@™ Skrevet 15. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. november 2007 Har fjellsko fra før. Men var ute i går kveld, da var det 14 minus og tærne mine var som istapper da jeg kom hjem. Ikke snø her enda. Takker for mange tips, da ska jeg kikke rundt )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå