Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Hvor kan man få tak i en god ullpysj med fot, som ikke koster "skjorta". Hvor som helst i Norge eller på nettet! Hjelp!
lita_36 Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Ikke helt svar på spørsmålet, men en veldig god ullpysj med fot får du hos Nøstebarn, men den koster virkelig skjorta!!!! Vi har ønsket oss fra farmor til jul de siste årene, og til de aller minste kan man også bruke den i vogna, veldig god.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 Vi har dessverre ikke vært så veldig fornøyd med de pysjene hos Nøstebarn. De er utrolig myke og deilige, men veldig lite slitesterke etter min mening. Har hatt flere til storebror. Og de er jo inni h.... dyre. Det ser ut som om man, med en gang pysjen skal ha fot, må opp hundrelappen i pris. Joha og Janus har uten fot til ca 250,-, men den billigste jeg har funnet med fot koster ca 350,-. Og det er i nettbutikk, så når du plusser på portoen runder du 400,-. Grøss og gru.
Fabelaktiv Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 man får jo anbefalt å ha uten fot da sånn at man kan bruke dem litt lenger.. håper du finner.. hvis nøden er stor kan du vel kjøpe todelt ullsett på H&M? (uten fot)
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 16. november 2007 #5 Skrevet 16. november 2007 du kan ta en titt inne på krabaten.no,der har de en som jeg har kjøpt. Den er uten ben,men kan brettes ned slik at den blir hel. Veldig fin og koster under 300 kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå