Gå til innhold

Hvor sover den nyfødte babyen deres??

Anbefalte innlegg

Skrevet

I sengen deres eller i egen seng??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår baby sover i vogge. Har bare hatt han i sengen vår hvis han har

vært veldig urolig:o)

Skrevet

sover i senga si om natten og ute i vogna på dagen... Små lurer mellom der sover hun i vogga si.

Skrevet

I vugga i stua om dagen, i kurven sin om natta og i vår seng etter siste amminga om natta:)

Skrevet

Eldste sov i bagen sin mellom oss i dobbeltsenga da hun var "ny". Minsten har vi alltid lagt i vugga si (ville ikke at han skulle bli avhengig av senga vår som eldstejenta ble...)

Skrevet

Han sover i vognbagen uansett (simo kombi), han liker ikke for mye rom rundt seg når han sover:o) Har kurv, men den synes han er for skummel enda:o)

Skrevet

Hun sover i sin egen seng rett ved siden av meg om natten og der blir hun til hun er ett år.

På dagen sover hun enten i vognen eller i vuggen sin på stua.

Skrevet

Hun sov i bærebag oppi vogga i begynnelsen. Hun syntes vogga var for stor. Ble mye tryggere med en mindre bærebag oppi. Om dagen har hun alltid sovet i vogna si.

Skrevet

hei. gutten min er 6 uker og sov i vogn baggen fra dag 3 etter sykehuset, han klagde hele natte første gang jeg la han oppi fordi han hadde sovet med meg de andre dagene. andre natten ble det bedre og nå tredje var det ikke mer klaging. greit å ikke vente for lenge med å venne de av å sove med deg, for det blir bare vanskeligere..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...