polarn & pyrene Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Jeg vennter en liten i mai. Var i dag og tittet på vogn og mannen falt så innmari for Brio Sing. Den er helt ny, men hva ville dere sagt om den vognen? http://www.brio.no/BRIO_NET/Norge/?b=3 tror denne linken skal fungere.
Gjest Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Den ser stilig ut - likte dne i mørk rød :-) Men sittedelen har bare to posisjoner. Det høres litt lite ut, synes jeg. Er det full liggestilling på den ? Får du en stor baby, er sjangsen stor for at du må bytte til sportsdel allerede når baby er 5-6 mnd gammel - og da bør det være full liggestilling og god plass til pose.
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 Om det er den buggis-kopien så synes jeg ikke den er noe særlig. Finnes andre, penere vogner i den klassen. F.eks Bugaboo, First Wheels, å Icoo Infinity. Men hva dere liker er jo selvfølgelig det viktigste =)
polarn & pyrene Skrevet 15. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. november 2007 Det var god plass til pose i den. Ligge delen er bare å få i sittende stilling. Men var alikevell god å sitte ligeg i. Prøvde dattera mi på 2 år og en annen unga som sprang rundt i butikken.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 Synes ikke den var noe fin..
*Rutletutt* Skrevet 15. november 2007 #6 Skrevet 15. november 2007 Den var fin:o) Men bagen så litt liten ut...? pluss jeg likte ikke kalesjen så godt - men alt i alt virker det som en veldig flott og praktisk vogn:o)
Gjest Skrevet 15. november 2007 #7 Skrevet 15. november 2007 Synes Happy var så fin jeg. Men sing så praktisk ut !
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 15. november 2007 #8 Skrevet 15. november 2007 Så på denne vogna i butikken, og syntes den var knøttliten.. Vi har Simo bagvogn og te våren vil vi nok ta i bruk City crossen
Mrs. Bouquet Skrevet 15. november 2007 #9 Skrevet 15. november 2007 Jeg likte den ikke, ikke fin kalesje, og liker ikke de 2 små hjula. Hadde alle hjulene vært store og kalesjen ikke pekt så mye oppover hadde den vært fin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå