SassyMom Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Sitter og kikker her og vurderer sterkt å ta en modul. Noen som har testet nettstudie og kan anbefale det?
3b@rnsmor-30* Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 har vurdert det mange ganger.. men vet liksom ikke helt hva jeg skal ta..
Milde Malurka Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 Ja jeg tar barne- og ungdomsarbeider nå!!! Jeg startet på det før babyen ble født kun for å få fødselstipend.. Er et greit studie, men jeg får liksom aldri nok tid til å sette meg ned med oppgavene så lnge babyen er ganske selskapssyk!! Hva har du tenkt å ta isåfall da? Og hva har du tenkt å bruke det til etterpå??
SassyMom Skrevet 15. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. november 2007 Nettopp det å finne tid og overskudd da! Har en toåring som legger seg i 19 tiden, så det burde jo være mulig hvis jeg motiverer meg skikkelig. Tenker på "personalutvikling og ledelse" studiet siden jeg synes det er spennende å jobbe med personal men ikke har noe formelt på det. Man kommer liksom ikke videre uten føler jeg, og så er det spennende å lære mer. Barne- og ungdomsarbeider hørtes spennende ut da! Håper du gjennomfører )
Gjest Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 Jeg tok nettstudie ved NKI før jeg fikk barn. Er vel noe av det samme der.... Synes det fungerte veldig bra med mulighet for samtalegrupper og veiledning gjennom nettet. Leverte inn innsendingsoppgaver en gang i mnd eller noe sånt. Tok eksamen ved av NKI's kontorer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå