Gå til innhold

Er så lei meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har slitt med amminga hele veien, sønnen min er nå snart tre mnd. Har hatt for lite mm til han på dagen så har måttet gitt mer og mer mme. Men har hatt nok til han på natta og morgenen. Men nå har han begynt å sove hele natta,og da mister jeg jo det lille jeg har til han!! Er så bittert,prøvde alt med amme te og legge han til hver halv time og pumpet som en gal for å øke produksjonen,men ingen ting hjalp. Men trøsta meg med at han iallefall fikk mm på natta,men nå tar jo det slutt også. Er så trist og lei,for vil jo gi det beste til barnet mitt. Er så redd han ikke skal få så god start som muløig på livet.

Føler meg elendig! Amming er jo noe vi kvinner er laget for,bare ikke jeg tydligvis. Er så forferdelig lei for det,og skammer meg nesten for at jeg ikke får det til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har jo vært kjempe flink!!!!!:) Om du ikke får ammet mere nå har han jo fått en god start på livet! Jenta mi fikk pupp i 2 uker hun og deretter pumpe melk i 2 mnd før det sa stopp.etter det gikk det kun i mme!

Ikke vær lei deg for at du ikke får ammet mer. Vær heller glad for de mnd du har ammet!!!:)

Skrevet

Uff, det er jo forferdelig at du føler det sånn! Skal ikke ha dårlig samvittighet for at du ikke kan amme - du har jo gjort alt du kan og mere til...det aller viktigste er jo at gutten din får mat og har det bra, ikke at han skal ha mm for enhver pris og en utslitt mamma. Bedre å mamme enn å amme:o)

Han har jo fått mm de første tre mnd, så du skal ikke tenke på at han ikke har fått en god start - det har han.

Trøsteklem

Skrevet

Kjære deg, du har vært kjempeflink som ikke har gitt opp, du har jo ammet han fram til nå og det er ikke dårlig - det er jo aller viktigst helt i begynnelsen. Trøst deg med at du har gitt han en god start - det er veldig veldig mange som bare gir mme, og jeg tviler sterkt på om du vil være i stand til å se forskjell på ungene til slutt - det er faktisk ganske få som fullammer lenger enn 4-5 måneder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...