Gå til innhold

13uker i dag:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

ukene går unna ja:)

fortsatt like kvalm,håper virkelig dette gir seg snart ja:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, føler med deg, bokstavelig talt hehe;) Gleder meg til kvalmen slipper taket ja;)

Tror den hang i til uke 14-15 forrige svangerskap. Så jeg belager meg på at den er trofast frem til da:)

Er 13 på søndag jeg:D

Skrevet

var ikke kvalm når jeg gikk med sønnen min,men skal vist være det nå ja, er konstant kvalm, og spyr alt fra en til tre ganger om dagen:(

13 til søndag ja, ikke mange dagene igjen ditt du da:)

Skrevet

Hei! jeg er inne å sniker her, for jeg vet ikke helt hvor jeg hører til! ble 12 uker på tirsdag, betyr det at jeg er i andre trimester eller er det når det står 13 på siden din? helt forvirra:)

Skrevet

men det står jo øverst her at det gjelder fra uke 13... sorry. smører meg med tålmodighet:)

Skrevet

Hei Luna 79.

Du hører til her fra 12+1, altså da du går inn i din 13. uke..... Da hører du vel til her da? Jeg derimot, hører ikke til her før i morgen eller lørdag....bare tyvtitter:)

Skrevet

man er i 2 trimester når man er 12+1 :)

så da er du nok her om du er 12+1:)

Skrevet

Gratulerer alle sammen for å ha kommet over "kneika"! :-) Jeh er også i uke 13 i dag:-)

Skrevet

He he. Hvor hører man til når man er 12+0 da? Står på trim 1 at man er der til og med 11+6, og at man tilhører 2. trim fra 12+1. Får være på skravle i morgen jeg da:)

Skrevet

Hei

jeg er blir 13uker på lørdag og jeg er så glad så glad!...har nesten ikke vært kvalm de to siste dagene. Velger å tro at det værste er over nå. Etter at jeg leste et innlegg her inne, begynte jeg å ta zink (kjøpt på Helsekost) Kan hende at det er det som har gitt resultat (?) Fortsatt litt mangel på energi etter 5uker med spying,men nå kan alt bare bli bedre..:-)

Håper du også slipper kvalmen snart!

Skrevet

skal zink hjelpe mot kvalme? Da skal jeg jaggu prøve...:)

Skrevet

Ikke greit:( Håper du får i deg nok væske siden du kaster opp så mye...... Hvis det har pågått over lang tid, så ville jeg tatt blodprøver for å se på elektrolyttene (natrium, kalium og klor) Ikke for å skremme deg, men det er viktig at den balansen er fin. Mister mye elektrolytter ved oppkast og diarè.

Satser på at vi har fine uker i vente ihvertfall;) Når kvalmen gir seg:D

Skrevet

Takk! da hører jeg til her jeg da:) Sår forskjellig på babyverden og bim hvor langt jeg er kommet. Men i følge legen var jeg 12 uker i går. Jippi! over den første kneika:) begynner å føle meg bedre og mer opplagt, men desverre tenker jeg at kanskje noe er galt da... men neida er vel riktig det, skal føle seg bedre i 2 trimester...;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...