Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Var du lykkelig før du ble gravid? Er du lykkeligere nå som du er gravid?
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Jeg var og er lykkelig! Akkuratt nå er jeg ikke så happy da jeg oppdaga at katten har pissa i senga vår, og jeg måtte av med ALT, vaske madrass som best en kan og det som er... FYSJ!! Men i det store og det hele er jeg nok ganske så lykkelig! Om jeg er lykkeligere vet jeg ikke, men jeg har fått nye gleder nå vet jeg! Fra å ha gått fra party og hektisk jobbliv, har jeg roa ned, fester selfølgelig ikke, og jeg setter familien høyere enn jeg tidligere gjorde.
Suss@ med 3 gutter Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 Ja så absolutt, har alt jeg kunne ønske meg nå, og mannen min er helt fantasisk. Jeg tenkte faktisk på det før i dag, att nå tror jeg mitt liv er fullkomment..
Gjest Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 Jeg er også lykkelig! Var lykkelig før jeg ble gravid også, men er nå kjempelykkelig over at jeg ble gravid så fort Hvis du lurer på om du er lykkelig, så kan jeg nok ikke garantere at et svangerskap vil gjøre deg lykkelig. Lykke er vel mer enn som så
Maigullet Skrevet 15. november 2007 #6 Skrevet 15. november 2007 Var lykkelig før og er lykkelig nå, men om jeg er lykkeligere nå er vanskelig å si. Føler jo at jeg har enda en grunn til å være lykkelig nå da! Kjenner det bruser skikkelig inni meg når jeg kjenner babyen rører seg inni magen og ser rompa stikke ut. Det er jo helt magisk!! Prøver å ta vare på øyeblikkene, for tida går jo så fort...
Serial mom Skrevet 15. november 2007 #7 Skrevet 15. november 2007 Vi prøvde i 2 år,og mistet 2,samt var igjennom utredning,så vil si jeg er lykkeligere nå enn i den perioden:-) Mannen min og hunden min er en stor årsak til at jeg vil kalle meg lykkelig,også uten baby,men vi ville nok følt at noe alltid manglet om vi ikke hadde vært heldige å få til jenta som ligger i magen! (og nå skal hun snaaaart ut!)
Gjest Skrevet 15. november 2007 #8 Skrevet 15. november 2007 Huff, jeg synes det er vanskelig å si, jeg.. Jeg var fornøyd før jeg ble gravid; flott mann, god jobb, fint hjem, og fantastisk familie og venner.. Men med plutselig dødsfall og alvorlig sykdom i nær familie i løpet av alt for kort tid, så vet jeg ikke hva jeg skal si..uten de opplevelsene ville alt vært perfekt, men kanskje ville jeg ikke vært like takknemlig for det jeg har, uten de opplevelsene...hvis du skjønner? Hmm...ble veldig "filosofisk" dette..hehh... men jeg synes "lykkelig" er et vanskelig ord å bruke. Men jeg har det bra - føler meg heldig. Gjorde det også før jeg ble gravid,men føler meg kanskje enda heldigere nå med et vidunder i magen..Har lært meg å sette større pris på de små tingene, som et lite spark fra babyen, gode måltider med familie eller varm kakao når det stormer som verst ute. Tror det er alle de gode stundene som gjør at jeg føler meg heldig Jaddah...det var dagens filosofiske hjørne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå