Gå til innhold

Kjøpt vogn i dag! juhuu!=D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor selv i alta så barnas hus er ganske langt unna=( men har en onkel som bor i stavanger og han sto klar kl 10 i dag og kjøpte brio happy i brun!=D med standard understell.. er skikkelig fornøyd!=D er bare 21+0 men måtte slå til når d er en del penger å spare.. får ikke vogna før de kommer til jul da, så får ikke se den på en stund da=(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååå, så MORO. MISUNNER DEG, for den er fiiin =) =) =) Gratulerer...

Skrevet

håper den er fin ja.. synes jo vogna er kjempe fin men har bare sett happy i blått og kombi i brun.. men regner med happy er fin i brun da!?;) er veldig spent...

Skrevet

ååå!! ;) jeg å vil! hehe :)

Er det noen plass på internett jeg kan se den?

Skrevet

Jeg synes den er NYDELIG, men vi fikk ei brukt vogn av dama til pappa som vi føler vi må bruke, så vi får ikke kjøpt oss ny vogn, som vi egentlig vil =) Så du er såååå heldig. Bare gled deg til du får den i hus =)

Skrevet

Her kan du se vogna: http://www.brio.no/BRIO_NET/Norge/?b=3

Jeg var også på barnas hus klokka 10 idag:) Enoooormt med folk! Milevis lang kø allerede hall 11.

Jeg har også kjøpt Brio Happy, bare i svart! Er SUPER fornøyd!! Kjøpte også babybjørn vippestol på tilbud og Maxi Cosi bilstol med base ;)

Skrevet

jeg hadde sort som andre valg;) ser bare for meg at den brune må være nyydelig både til lyseblått og rosa=D

ble maxi cosi bil stol med isofixbase her og;)

hvilket understell tok du?

Skrevet

ja gleder meg veldig!=D blir nokk mye trilling i stua i rom jula.. hihi

Skrevet

vet dere hva brio kombi brown/black 2007 mod kosta?

Skrevet

det er vel den jeg har kjøpt, tror ikke det er forskjell på 07 og 08 mod. den er på salg til 4999 nå på barnas hus. Fullpris er 6999 med compact understell og hmm 600 kr billigere med standard understell tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...